Post by Shineonline » Mon Mar 05, 2012 6:09 pm

För er butiksägare som tycker att webbshopen blivit märkbart segare när ni har många produkter/kategorier
finns nu en vQmod lösning på det lilla problemet:

http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=5287

Det finns en liknande extension/lösning, men denna innehåller även en bonus i form av en databasindex fil som ytterligare snabbar upp din OpenCart butik (måste läggas till manuellt). Synpunkter mottages tacksamt!

--------------------------------------
Shine Webb AB
OpenCart extension and templates developer.
Shine Webb extensions

Newbie

Post by Xciso » Wed Mar 07, 2012 1:27 am

Tycker tyvärr det luktar smygreklam för din modul.
Fungerar den så är det jättebra, men var försiktigt med hur du sprider dina "betalbelagda" moduler.

Active Member

Post by rokdazone » Wed Mar 07, 2012 2:07 am

Det är därför det står [RELEASE] i titeln så att folk ska förstå att att det rör sig om en release av en extension.
Sen tycker jag inte det är fel att upplysa folk om en lösning som fixar ett i mitt tycke stort problem i OpenCart.

Jag själv missade ju att det finns en liknande lösning som är gratis när jag utvecklade denna, som fanns i någon gammal tråd någonstans i forumet, men det är ju upp till var och en avgöra om man vill köpa eller inte.

OpenCart extension and templates developer. Working for Shine Webb AB in Sweden. Feel free to PM/contact me if you are in need of an extension or a template.

Active Member

Location - Sweden