Ik heb net de nieuwste versie helemaal opnieuw geinstalleerd, Ook een nieuwe database aangemaakt alleen nu krijg ik een fout
Notice: Undefined index: country_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 17Notice: Undefined index: zone_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 17Notice: Undefined index: country_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 31Notice: Undefined index: zone_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 31
zie me homepage
http://blijevoetjesshop.nl/
wat te doen?
Opnieuw installeren helpt niet meer
Notice: Undefined index: country_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 17Notice: Undefined index: zone_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 17Notice: Undefined index: country_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 31Notice: Undefined index: zone_id in /home/id0531/domains/blijevoetjesshop.nl/public_html/system/library/tax.php on line 31
zie me homepage
http://blijevoetjesshop.nl/
wat te doen?
Opnieuw installeren helpt niet meer
Tja, zoeken is een kunst.
Zoek een op "country_id" en dan zul je zien dat dit gerelateerd is aan het feit dat jij een klant hebt aangemaakt via je Admin en deze GEEN adres hebt gegeven.
Nu probeer je af te rekenen en krijg je die error.
Zoek een op "country_id" en dan zul je zien dat dit gerelateerd is aan het feit dat jij een klant hebt aangemaakt via je Admin en deze GEEN adres hebt gegeven.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
i2Paq wrote:Tja, zoeken is een kunst.
Dit had niets te maken met afrekenen en heb ook gewoon klant via de site aangemaakt en niet via admin maar het foutje lag waarschijnlijk aan me cookies op me pc. Want nu is het weg.
E op firefox was het wel goed