Jag ogillar att jag måste förstora bilder för att titta på fler bilder än förvald bild. Min undran är om det inte finns någon extension som gör det möjigt att navigera mellan bilder som på Scandinavian Photo? Att jag bara behöver hålla musen över en annan bild för att förvald bild ska bytas ut (först när jag trycker på en bild ska den förstoras).
Rebecka went over to PrestaShop.
Jag har hittat en och annan extensions för bildnavigering. Det som stör mig är att alla erbjuder outer eller inner zoom. Jag vill gärna att bilderna zoomas/förstoras genom att öppnas i en ny ruta vilket det gör som standard. Problemet är bara att jag vill kunna navigera mellan underliggande bilder, där förvald bild byts ut efterhand som jag väljer en annan bild. Skulle gärna vilka skippa "Loading" också när detta ske.
Ingen som vet en bra extension för detta? Kanske verkar petig men jag ogillar verkligen att alla bilder förutom förvald bild måste förstoras. Men jag vill inte heller har någon outer/inner zoom.
Är jag otydlig eller finns ingen sån enkel extension?
Ingen som vet en bra extension för detta? Kanske verkar petig men jag ogillar verkligen att alla bilder förutom förvald bild måste förstoras. Men jag vill inte heller har någon outer/inner zoom.
Är jag otydlig eller finns ingen sån enkel extension?

Hejsan,
Det som behövs för detta är att man lägger in ett javascript på sin produktsida, problemet om man ska göra en extension är att alla theman inte följer sammas struktur så det kan blir problem att hitta tumnaglarna med javascriptet.
Jag ska ta mig en titt på att göra ett som fungerar för standard themat sen kan de som sagt behöva anpassas lite efter themat ni har.
Det som behövs för detta är att man lägger in ett javascript på sin produktsida, problemet om man ska göra en extension är att alla theman inte följer sammas struktur så det kan blir problem att hitta tumnaglarna med javascriptet.
Jag ska ta mig en titt på att göra ett som fungerar för standard themat sen kan de som sagt behöva anpassas lite efter themat ni har.
Ojdå, tack, men det behövs inte längre. Jag kommer ev. köra med PrestaShop istället.