Post by RBaard » Fri Sep 09, 2011 4:32 am

Wat je dus al niet moet doen als lulletje om zo iets aan het werk te krijgen, dus niet. Het spijt me maar ik vind OC toch echt niet JE van HET, schrale troost, ook op Presta blijkt het niet rond te lopen van help talent. Het is me een schril contrast als ik zie hoe de hulp op mijn eigen fora is geregeld, daar hoef je maar wat te vragen en je wordt overspoelt met antwoorden. Enfin, de dag dat ik zonodig een webshop moest beginnen zal me nog heugen! >:D

New member

Post by i2Paq » Fri Sep 09, 2011 4:53 am

Huur een coder in, betaal een bedrag en dan heb je wat je wil.
Zo doe ik het ook voor dat wat ik zelf niet kan.

Klagen over hoe slecht de GRATIS hulp hier is maakt het er echt niet beter op.

En inderdaad, het Prestaforum is vele malen erger en vandaar dat je mij daar niet meer vindt.
Prestshop zelf is helemaal een bloaded piece of software, wat een troep krijg je allemaal pre-installed.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by RBaard » Sat Sep 10, 2011 6:23 am

Gratis hulp? Helemaal geen hulp bedoel je?

Ja, het zou een optie kunnen zijn, een coder inhuren. Maar dan kun je dus beter direct naar een payed oplossing gaan, dan heb je niet de ergenis die je doet besluiten om dus alsnog naar een coder te gaan. Maar ik snap de maker wel. Erg goed en commerciaal nagedacht, "ik maak iets wat net niet goed werkt, om klanten te trekken, en het laatste stukje, daar laat ik ze voor betalen, ze eerst murw maken, en als ze het niet meer zien zitten, dan vraag ik om een fors bedrag, betalen doen ze dan graag". Een oude commerciele truc. Alleen werkt dat bij mij dan nou net niet. Dan nog liever zelf oplossen, wat uieindelijk toch wel lukt, want je komt altijd iemand tegen die de kennis wel heeft en graag wil laten zien hoe je dat moet doen.

En wat Zopin betreft, de maker heeft aangeboden te komen kijken, dat bedoel ik dus, kwestie van afwachten!

New member

Post by i2Paq » Sat Sep 10, 2011 5:43 pm

Ik vindt het betalen van $ 30,- geen probleem voor iets wat precies doet wat ik wil.

Ik kan dan zelf wel gaan zitten rommelen, me dagen/weken ergeren aan het feit dat het dan misschien gratis is maar niet doet wat ik wil maar die ergernis is groter dan de "ergernis" van het betalen van $ 30,-.

Misschien zou het jou helpen als je wat minder zou klagen en gewoon doen. Ik vindt de hulp die je hier krijgt (niet alleen op het Nederlandse gedeelte) vele malen beter dan bij PrestaShop.
Ook het osCommerce forum geeft veel en goede hulp weet ik uit eigen ervaring.

Tis maar net hoe jij je opstelt/wat je eigen instelling is.

Norman in 't Veldt

Global Moderator

Post by RBaard » Wed Sep 14, 2011 7:17 am

Hulp beter? Ik heb jou nog nooit een zin met hulp zien geven. Geeft niets, wij komen er wel uit hoor, die mannen van Sisow hebben een groot probleem opgelost en dat werkt prima, die Zopic hebben we gewoon niet (meer) nodig en dat gezeik waar me nu last mee hebben vinden we ook wel uit. En als het nou echt tegen gaat zitten gaan we helemaal over naar Presta, ik wilde OC aanhouden ivm het vele werk wat er al in zit, maar als het dan echt zou moeten zetten we het toch gewoon over.

New member

Post by i2Paq » Wed Sep 14, 2011 1:21 pm

RBaard wrote:Hulp beter? Ik heb jou nog nooit een zin met hulp zien geven.
Hier, ruim 6000 posts, als daarbij geen enkele post zit waarin ik hulp geef mag je blijven, is dat echter niet zo dan krijg je vanavond vanaf 18u. een ban. Zowel op IP, e-mail als je naam.

Ik zou zou zeggen, lees ze allemaal even na.
Je hebt tot 18u.!

Overigens heb je nu een ban van 6uur op naam aan je broek, kun je vast wennen.

Norman in 't Veldt

Global Moderator