Post by 2creatives » Thu Sep 01, 2011 4:16 pm

Hallo,

Ik ben bezig met de laatste aanpassingen voordat onze winkel open kan, komt ik er achter dat als een klant een bestelling plaatst er geen bestelling in zijn account zichtbaar is.
Dit is wat er gebeurd:

1. Klant plaatst een bestelling
2. klant ontvangt een mail met daarin zijn order + factuur
3. klant kijkt in zijn account om de status te zien en krijg daar enkel "U heeft nog geen eerdere bestelling(en)!" te zien.

Ik gebruik de Sisow iDEAL module en de standaard overschrijving module. In beide gevallen gaat het niet goed.
Het vreemde is dat de order wel aan de binnen komt en zichtbaar is in het admin panel. Daar is ook de zien dat de order aan de juister klant hangt.

Ik moet er misschien nog even bij vermelden dat ik de ordernummers heb gereset zoals hier wordt uigelegd.http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=20&t=18822.
Dit heb ik tijdens het inrichten en testen van de webshop meerdere keren gedaan zonder dat dit voor problemen heeft gezorgd.

Kan iemand me helpen? De winkel zou eigenlijk a.s. maandag open moeten :-(

Newbie

Post by Kartoffelz » Thu Sep 01, 2011 4:36 pm

Probeer eens zo'n order handmatig op te roepen. Daar bedoel ik mee dat je een order, waarvan je weet aan welke klant-account je hem hebt toegewezen, handmatig te benaderen. Dus zo:

Code: Select all

www.jewebste.nl/index.php?route=account/order/info&order_id=ORDERID
Je dient hiervoor wel ingelogd te zijn als de desbetreffende klant. Sowieso, het is al iets merkwaardig te noemen dat de klant de goede e-mail krijgt (althans, ik ga ervan uit dat je dit gecontroleerd hebt) en dit dan niet juist wordt opgeroepen in de bestelhistorie.

Een ander alternatief is, om de query van bestelhistorie te herproduceren in phpMyAdmin en zien wat er uit komt.

Nog een paar enkele suggesties:
* Heb je je cache al ververst?
* In en uitgelogd?
* Heb je niks veranderd in de template? (catalog/view/theme/TEMPLATENAAM/template/account/order_list.tpl)

Laat het maar weten wat je bevindingen zijn. :)

New member

Location - The Netherlands