Ik ben totaal niet op de hoogte van verzorgingsprducten, maar als je weet wat je wilt hebben dan zijn de lijnen erg kort dus naar mijn mening prima!Nederveen Cosmetics wrote: Bedankt voor je moeite om te kijken en je eerlijke reactie! Meer ruimte op de sidebar zouden wij ook wel willen maar die is er helaas niet... Dan worden het 2 regels en naar onze mening was dit niet mooi.
Voor jou dezelfde vraag: Heb je inhoudelijk (technisch) misschien nog tips? Kon je alles goed vinden?
Bedankt!
Je klikt op het merk wat je zoekt en daar staat alles... easy peasy.
Mocht je iets zoeken voor bijvoorbeeld een droge huid (ik noem maar wat) dan wordt het lastiger.
Kan me voorstellen dat je daar dan ook echt "live" advies voor wilt hebben, dus wellicht is dat niet iets voor een webshop.
Wellicht een idee om een informatiepagina te maken over bijvoorbeeld huidtypes met verwijzingen naar de producten.
Nogmaals, ik weet echt niet waar ik over praat qua producten en verzorging!

Met ruimte in de sitebar, bedoeld ik wat meer "wit" tussen de modules, ze wat verder uit elkaar plaatsen.
De marges vergroten in de CSS of een makkelijke cheat... bij modules met tekst of afbeelding een line-break invoegen voor en/of na de tekst of afbeelding.
Het is nu erg kort op elkaar gestapeld.