Hey,
Ik heb net opencart geinstalleerd, wat settings ingesteld en vervolgens de standaard producten en categorieen verwijderd. Hierna heb ik zelf 2 categorieen aangemaakt met daarin telkens 1 product.
Nu krijg ik deze producten niet in de shop te zien. De banner die in het begin nog verder ging naar de shop heb ik verwijderd,maar ik kan nu mijn categorieen en producten niet meer zichtbaar krijgen zoals in de demo versie te zien is.
Hoe kan ik dit nu instellen, want ik geraak er niet aan uit.
Bedankt bij voorbaat!
Ik heb net opencart geinstalleerd, wat settings ingesteld en vervolgens de standaard producten en categorieen verwijderd. Hierna heb ik zelf 2 categorieen aangemaakt met daarin telkens 1 product.
Nu krijg ik deze producten niet in de shop te zien. De banner die in het begin nog verder ging naar de shop heb ik verwijderd,maar ik kan nu mijn categorieen en producten niet meer zichtbaar krijgen zoals in de demo versie te zien is.
Hoe kan ik dit nu instellen, want ik geraak er niet aan uit.
Bedankt bij voorbaat!
Beetje weinig info.
heb je 1 of meerdere talen beschikbaar, heb je de producten ook gelinkt aan een categorie?
heb je 1 of meerdere talen beschikbaar, heb je de producten ook gelinkt aan een categorie?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Het is een standaard installatie. Na installatie hebben we de producten en categorieen verwijderd en 2 categorieen met daarin telkens 1 product aangemaakt, maar we krijgen gewoon geen producten te zien op de homepagina.
Als je via de zoekfunctie zoekt, krijg je ze wel te zien, maar bij het binnenkomen van de site zie je niets van categorieen of producten
Als je via de zoekfunctie zoekt, krijg je ze wel te zien, maar bij het binnenkomen van de site zie je niets van categorieen of producten
Dan heb je ze niet gekoppeld aan categorieën.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.