Ls
Wie o wie kan mij advies geven. Ik heb OC (1.4.9.3) 3 weken geleden ontdekt. Ik heb weleens een webpage gemaakt in Photoshop, Illustrator en Dreamweaver. Ik heb nooit een Shop als OC gemaakt en nooit gewerkt met PHP codes en/of MySQL. Ik ervaar OC echter als zeer gebruiksvriendelijk.
Ik heb een OC template gekocht (http://www.opencarter.com) en geïmplementeerd. Ik moet zeggen dat mijn site er nu strak uitziet.
Alleen alle interessante extensies welke ik via OC kan downloaden, zijn ontwikkeld voor de standaard Shop met standaard ‘theme’. Extensies (modificaties) welke ik toch wil instaleren, raken in conflict met het ‘theme’ welke ik heb gedownload.
Bijvoorbeeld extenties zoals;
- newsletter_subscribe
- ADDTHIS (FaceBook, Twitter, etc.)
Hoe kan ik hiermee het beste omgaan? Ik wil dat de verschillende extensies goed werken in mijn WebWinkel en ik wil een (willekeurig) Template kunnen gebruiken. Of moeten alle extensies speciaal gemodificeerd worden voor het template dat ik gebruik?
Groet,
NewBee
Amsterdam
Zou niet te moeilijk moeten zijn hoor.
Lees de beschrijvingen van de add-ons/extensies eens en stel je vragen mocht je er niet uitkomen.
Lees de beschrijvingen van de add-ons/extensies eens en stel je vragen mocht je er niet uitkomen.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.