Opencart vrijdag ontdekt, gister domeinnaam gekocht en ben al de gehele dag aan het pielen met het volgende.
Ikzelf ben een NewBee en tegelijk een gretige snelle leerling...
Ik heb een webwinkel (opencart, oc 1.4.9.3) geplaatst op mijn domein.
Echter werkt de (test)website niet naar behoren.
Wanneer ik kijk op phpmyadmin (link via mijn hoster [mijndomein.nl] dan zie ik het volgende staan.
"Nieuwe Database aanmaken" > "Geen rechten"
Mijn vraag is, is dit de rede waarom mijn webwinkel niet functioneert?
Hoe kan ik dit verhelpen?
Als je mijn website opent zie je het volgende boven in beeld staan;
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/public/tmp/sess_0be0c228be9c19ca68c0d95268365465, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /public/sites/www.reload.nl/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /public/sites/www.reload.nl/index.php:92) in /public/sites/www.reload.nl/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.reload.nl/index.php:92) in /public/sites/www.reload.nl/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.reload.nl/index.php:92) in /public/sites/www.reload.nl/index.php on line 173Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.reload.nl/index.php:92) in /public/sites/www.reload.nl/system/library/currency.php on line 45
Tevens kan ik niet inloggen in mijn admin. Ik kom er even niet meer uit... Wie kan mij helpen?
Groet en alvast bedankt voor je tijd,
NewBee
Ik zie een OC store, ik neem aan dat eea. nu gelukt is?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
YAHOOOOO,
Ik heb idd dezelfde vraag neergelegd bij mijndomein.nl. Het is nu gefixt! Blijkbaar was er iets niet in orde met de database.
Nu doet'ie het!
Bedankt voor je bericht!
Groet,
The NewBee
Ik heb idd dezelfde vraag neergelegd bij mijndomein.nl. Het is nu gefixt! Blijkbaar was er iets niet in orde met de database.
Nu doet'ie het!
Bedankt voor je bericht!
Groet,
The NewBee