Terve,
Olen pienyrittäjä jolla ei ole verkkokaupassa paljon myyntiä mutta nyt toi OP/checkout nostaa taas hintoja.
Löytyykö jokin toinen mahdollisuus kuin Checkout? Niin että asiakas voi maksaa omallapankillaan?
Thanks!
Onko jokin maksuyhdyskäytävä, joka kerää heiltä rahaa?SirHelsinki wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 3:17 pmTerve,
Olen pienyrittäjä jolla ei ole verkkokaupassa paljon myyntiä mutta nyt toi OP/checkout nostaa taas hintoja.
Löytyykö jokin toinen mahdollisuus kuin Checkout? Niin että asiakas voi maksaa omallapankillaan?
Thanks!
Got an urgent question that’s keeping you up at night? There might just be a magical inbox ready to help: khnaz35@gmail.com
Enjoy nature
Sama huomio. Kuukausimaksu on yli kolminkertaistunut kertaheitolla (Siis pienille verkkokaupoille, joilla rahat on muutenkin niin vähissä että nettikaupan lisäksi voi joutua käymään metsätöissä).SirHelsinki wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 3:17 pmTerve,
Thanks!
Bambora mainostaa, että kuukausihinta on 0 €.