Ik ben begonnen met het testen van een nieuwe opencart website om te kijken of ik de huidige Magento site kan overzetten naar opencart. Ik loop (natuurlijk) tegen een aantal dingen aan. Meeste wordt wel duidelijk naar flink googlen. Maar ik kan geen antwoord vinden op het volgende.
Op de product pagina (standaard/default template) wordt de voorraad status weergegeven onder beschikbaarheid. Gaat prima voor producten op voorraad. Als het nul is, komt er "in bestelling" ook prima. Maar als het onder nul is wil ik eigenlijk dat die hele regel "beschikbaarheid: in voorraad" verdwijnt. Hoe/waar kan ik dat regelen? We hebben nl. een aantal producten welke per definitie niet op voorraad zijn (verzonden via drop-shipping), maar wel direct leverbaar zijn.
Enige wat ik tegenkom (via google) zijn diverse extensies welke het product verbergen als het niet op voorraad is. Maar dat is nu juist niet de bedoeling. Als het product niet op voorraad is (voorraad is ONDER nul) moet eigenlijk alleen de regel "Beschikbaarheid: ..." weg.
Je zou als eerste de term beschikbaar in de taal bestanden kunnen aanpassen naar levertijd.
onder systeem localisatie voorraad status kun je de voorraad voorraad status aanpassen of nieuwe statussen toevoegen.
je kunt bijvoorbeeld opnemen 1 dag 2 dagen of extern magazijn, maakt niet uit wat je verzint of hoeveel.
Bij het product kun je aangeven welke voorraad status je wilt weergeven als de voorraad van het product op 0 of lager staat.
Je kunt dus bij producten die jij zelf op 0 of negatief hebt staan maar wel op voorraad bij de drop shipper gewoon laten zien op voorraad of levertijd direct enz.
onder systeem localisatie voorraad status kun je de voorraad voorraad status aanpassen of nieuwe statussen toevoegen.
je kunt bijvoorbeeld opnemen 1 dag 2 dagen of extern magazijn, maakt niet uit wat je verzint of hoeveel.
Bij het product kun je aangeven welke voorraad status je wilt weergeven als de voorraad van het product op 0 of lager staat.
Je kunt dus bij producten die jij zelf op 0 of negatief hebt staan maar wel op voorraad bij de drop shipper gewoon laten zien op voorraad of levertijd direct enz.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com