Post by richardv » Sat Jan 07, 2017 11:49 pm

Na jaren Zen-cart gebruikt te hebben ben ik aan het rondkijken naar een ander systeem voor onze webwinkel. Zo kwam ik ook Opencart tegen. Op het eerste gezicht een heerlijk pakket om mee te werken maar ik kan geen actuele Ideal module/plugin vinden. Dat verbaast me om dat dit vrij crusiaal is lijkt me.
Het gaat om een plugin om Ideal Proff van de Rabo te kunnen gebruiken.
Er zijn wel plugins van commerciële bedrijven die dat voor je regelen maar ik zie niet in waarom ik iemand een bedrag per transactie moet betalen als het ook rechtstreeks kan....
Ik begin nu te twijfelen of het wel een goede keuze is om Opencart te gebruiken.
Tevens valt mij op dat veel templates en plugins voor oudere versies zijn van Opencart terwijl je toch altijd de nieuwste moet gebruiken ivm veiligheidsupdates...

Newbie

Post by victorj » Sun Jan 08, 2017 5:10 am

Zelf maak ik gebruik van sisow.
Als ik kijk naar directe intergratie van ideal naar de abnamro, de maandelijkse kosten en kosten per transactie, ben ik bij de gemiddelde betaal provider goedkoper uit, omdat ik geen maandelijkse kosten heb.

Kijk ik naar refund fees, dan is het zelfs goedkoper.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by Wijnhandel Cahors » Tue Jan 17, 2017 2:24 am

richardv wrote:Na jaren Zen-cart gebruikt te hebben ben ik aan het rondkijken naar een ander systeem voor onze webwinkel. Zo kwam ik ook Opencart tegen. Op het eerste gezicht een heerlijk pakket om mee te werken maar ik kan geen actuele Ideal module/plugin vinden. Dat verbaast me om dat dit vrij crusiaal is lijkt me.
Het gaat om een plugin om Ideal Proff van de Rabo te kunnen gebruiken.
Er zijn wel plugins van commerciële bedrijven die dat voor je regelen maar ik zie niet in waarom ik iemand een bedrag per transactie moet betalen als het ook rechtstreeks kan....
Ik begin nu te twijfelen of het wel een goede keuze is om Opencart te gebruiken.
Tevens valt mij op dat veel templates en plugins voor oudere versies zijn van Opencart terwijl je toch altijd de nieuwste moet gebruiken ivm veiligheidsupdates...
Beste Richard,
Ik heb via janssencox.nl een plugin aangeschaft (€25,00) voor Rabo omnikassa. Mijn ervaring met Marco Cox is zeer positief. Misschien kan hij je aan Ideal Proff ook helpen.
Succes

Post by richardv » Wed Feb 08, 2017 12:58 am

Ik heb inderdaad de plugin van janssencox.nl gebruikt voor Ideal maar die is alleen voor oude versies van Opencart. En helaas werkt deze plugin niet en krijg ik geen contact meer met de maker van de plugin. Dus dat is weg gegooid geld helaas.
Wat ik niet snap is dat ik een oude versie (2.1.0.2) van Opencart moet gebruiken om een Ideal pluging te kunnen invoegen op onze website. Je moet toch altijd de nieuwste versie gebruiken ivm software lekken? Is er geen enkele andere die een plugin levert om Ideal Proff. van de Rabobank werkende te krijgen?

Newbie

Post by k2tec » Wed Feb 08, 2017 2:57 pm

Beste Ricardv dit klopt niet de oude 1.4 x is nog net zo veilig, alleen hangt er aan de oude versie minder bagage.
Wil je de nieuwste mogelijkehden dan moet je idd voor versie 2.3.x gaan maar dan heb je vaak een probleem dat er nog niet alle modules voor zijn.

Maak zelf gebruik van RABO omnikassa heb bestaande 2.2 versie omgebouwd naar 2.3

Active Member