Beste iedereen.
Even een vraag over de aanmeld functie voor klanten van de shop. Ik zou graag willen dat klanten ook hun geboortedatum invullen (verplicht). Dit om met hun verjaardag een kleinigheidje te versturen in de vorm van een kortingsbon.
Nu heb ik al een topic gevonden http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=24&t=16350 dat een beschrijving geeft hoe je dit kunt doen, maar helaas werkt het maar half. Heb voor elkaar gekregen dat er bij een account aanmaken geboortedatum staat, deze kun je ook invullen, en daarnaar aanmaken. Maar helaas zie ik het nergen terug. Niet in de DB en ook niet het admin gedeelte.
Mocht er iemand zijn die mij kan helpen met dit probleem graag.
Mvg Ben
Even een vraag over de aanmeld functie voor klanten van de shop. Ik zou graag willen dat klanten ook hun geboortedatum invullen (verplicht). Dit om met hun verjaardag een kleinigheidje te versturen in de vorm van een kortingsbon.
Nu heb ik al een topic gevonden http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=24&t=16350 dat een beschrijving geeft hoe je dit kunt doen, maar helaas werkt het maar half. Heb voor elkaar gekregen dat er bij een account aanmaken geboortedatum staat, deze kun je ook invullen, en daarnaar aanmaken. Maar helaas zie ik het nergen terug. Niet in de DB en ook niet het admin gedeelte.
Mocht er iemand zijn die mij kan helpen met dit probleem graag.
Mvg Ben
Dat duurt nog zeker een maand en dan nog de bugs er uit = 2 maanden minimaal.djrandyindo wrote:Niet dat je er nu wat aan hebt, maar volgens mij is Daniel met zoiets bezig voor versie 1.5
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Geduld is een schone zaak...i2Paq wrote:Dat duurt nog zeker een maand en dan nog de bugs er uit = 2 maanden minimaal.djrandyindo wrote:Niet dat je er nu wat aan hebt, maar volgens mij is Daniel met zoiets bezig voor versie 1.5