OC v2.1.0.1
Als ik een cadeaubon bestel komt dit netjes aan en na het versturen van de code naar de klant gaat dit ook prima. Maar nu komt het.
Zodra ik als klant de code wil gebruiken bij het afrekenen van een bestelling, dan krijg ik de mededeling dat de code niet correct is of al gebuikt. Wat dus zeker niet het geval is.
Iemand een idee waar te zoeken wat dit veroorzaakt ?
Als ik een cadeaubon bestel komt dit netjes aan en na het versturen van de code naar de klant gaat dit ook prima. Maar nu komt het.
Zodra ik als klant de code wil gebruiken bij het afrekenen van een bestelling, dan krijg ik de mededeling dat de code niet correct is of al gebuikt. Wat dus zeker niet het geval is.
Iemand een idee waar te zoeken wat dit veroorzaakt ?
maak de gebruikte code niet te lang, dacht max 6 of 8 tekens
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Helaas nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Het aanbieden van cadeaubonnen is wel leuk om erbij te hebben.
Ik heb al andere opties bedacht d.m.v de kortingsbonnen optie maar heb nog een oplossing kunnen bedenken zodat ik dit als product zou aanbieden.
Ik heb al andere opties bedacht d.m.v de kortingsbonnen optie maar heb nog een oplossing kunnen bedenken zodat ik dit als product zou aanbieden.
Zojuist getest op OC2.1.0.1.
- Cadeaubon aangeschaft via link Extra - Cadeaubon
- Bestelling afgerond en betaald
- Admin controleert bestelling en wijzigt status in Complete / Afgerond. NB: Dit is 1 van de mogelijkheden ingesteld bij Winkelinstellingen - Complete Order Status
- De cadeaubon wordt door het systeem naar de ontvanger gestuurd.
- Ontvanger kan in de winkelwagen de cadeaubon verzilveren.
Andere test:
- Admin maakt nieuwe cadeaubon
- Vul alle waardes in en zet Status op Enabled
- In lijst selecteer de bon en klik Verzenden.
Ontvanger kan wederom bon verzilveren in de winkelwagen. Echter slechts 1 bon per keer.
Als dit bij jou niet lukt:
- Gebruik je een aangepast thema?
- Controleer of het invulveld voor de cadeaubon de name="voucher" heeft.
- en of de url aangeroepen door het script index.php?route=total/voucher/voucher is.
- Cadeaubon aangeschaft via link Extra - Cadeaubon
- Bestelling afgerond en betaald
- Admin controleert bestelling en wijzigt status in Complete / Afgerond. NB: Dit is 1 van de mogelijkheden ingesteld bij Winkelinstellingen - Complete Order Status
- De cadeaubon wordt door het systeem naar de ontvanger gestuurd.
- Ontvanger kan in de winkelwagen de cadeaubon verzilveren.
Andere test:
- Admin maakt nieuwe cadeaubon
- Vul alle waardes in en zet Status op Enabled
- In lijst selecteer de bon en klik Verzenden.
Ontvanger kan wederom bon verzilveren in de winkelwagen. Echter slechts 1 bon per keer.
Als dit bij jou niet lukt:
- Gebruik je een aangepast thema?
- Controleer of het invulveld voor de cadeaubon de name="voucher" heeft.
- en of de url aangeroepen door het script index.php?route=total/voucher/voucher is.