Post by EVO1 » Tue Apr 05, 2016 7:22 am

Hallo,

Ik ben al een tijd op zoek naar een manier/extensie (OC 1.5.6.) waarmee ik producten die in de webwinkel staan ook als (al dan niet verplichte) optie aan andere producten kan toevoegen. Bij voorkeur met een afbeelding er bij en de mogelijkheid de prijs voor het product wanneer het een optie is te kunnen aanpassen. Het moet mogelijk zijn meerdere producten te kunnen kiezen als optie. Ik heb deze al gevonden:

http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=2274

Het gaat dus bijvoorbeeld om harde schijven die ik als losse producten (meerdere groottes) in de webwinkel verkoop. Ik wil deze harde schijven bijvoorbeeld ook als verplichte optie opnemen bij een PC. Alle groottes dus als optie bij de PC met een afbeelding. Bij voorkeur dan ook de mogelijkheid de prijs aan te passen (om een lagere combiprijs te krijgen). Als het aan het winkelmandje wordt toegevoegd mag het als optie of als individuele producten. Voorraadbeheer is niet belangrijk.

Heeft iemand nog suggesties voor een werkwijze/extensie?

Groet, EVO
Last edited by EVO1 on Tue Apr 26, 2016 5:09 am, edited 1 time in total.

New member

Location - Netherlands

Post by AJR » Sat Apr 23, 2016 12:32 am

Hoi,

Volgens mij kan OC dat al. Je kunt in je cms opties instellen, goederen toevoegen en laten zien bij een product. Met zonder foto. verplicht kiezen of niet. Prijzen erbij zetten.

kijk naar dit youtube filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=-_SywvPzbvY

AJR
Newbie

Post by victorj » Sat Apr 23, 2016 2:51 am

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by EVO1 » Tue Apr 26, 2016 5:36 am

Bedankt AJR en victorj,

@AJR: ik zie de standaard mogelijkheden voor opties in de youtube video. Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om een ander product uit mijn winkel aan een product als optie te te voegen. Eigenlijk meerdere.

@victorj: deze heb ik inderdaad ook gespot. Ik stelde de ontwikkelaar voor de zekerheid vorig jaar de vraag:

I would like to make choosing an option (other product) required but customers can still choose to not add a product as an option. So, customers have to mandatory choose between adding one or more option products or choose to not add an option product. Can this be done by your extension?

Example options:
- product A
- product B
- none

or options

- Product A and Product B
- none

De ontwikkelaar gaf aan dat "Currently it does not offer your requirements of requiring multiple options be selected” en mogelijk nog eens gaat kijken of dat gemaakt kan worden. Als ik de omschrijving van de Extension nog eens goed lees krijg ik (nu) de indruk dat dit mogelijk moet zijn. Ik heb het nog eens voorgelegd maar helaas geen reactie daarop meer gekregen.

Jullie enig idee?

Groet, EVO

New member

Location - Netherlands

Post by victorj » Tue Apr 26, 2016 5:51 am

Kan niet kijken in je budget, maar je zou een module op maat kunnen laten maken.
Ik heb ook diverse modules/uitbreidingen voor mijn winkels laten maken die ik nodig had om te realiseren wat ik wou.
een one off module speciaal voor jouw, kost natuurlijk wel wat, maar als je de enigste bent heb je wel wat unieks wat je kan onderscheiden van de concurentie.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by EVO1 » Sat May 14, 2016 5:14 am

Een module op maat is een optie, maar ik hoop het te kunnen oplossen met een standaard (betaalde) module. Ik laat het hier weten zodra ik een oplossing heb gevonden.

Groet, EVO.

New member

Location - Netherlands