Ik heb vandaag een update gedaan van 2.0.1.1 naar 2.0.3.1.
Ik ben pas net bezig de webshop te bouwen dus ik heb er nog niet veel data in staan en de shop is nog niet live, dus ik wilde een keer zelf een update proberen omdat dat mij nu wel 'veilig' leek. Ik heb nog niet zoveel werk er aan verricht, dus ik zou eventueel weer helemaal opnieuw kunnen beginnen (liever niet natuurlijk!). Ik gebruik (nog) geen extensies of templates, dus gewoon de standaard shop.
Ik heb alle stappen doorlopen die in de documentatie beschreven staan en op het eerste gezicht leek alles goed te zijn gegaan, alleen zie ik nu een probleem met de prijs en sommige buttons in de webshop.
De prijs wordt weergegeven als 150d00€ ipv €150,00.
De button om een product aan de winkelwagen toe te voegen wordt ook niet juist weergegeven, daar staat in de button de tekst "button_cart".
Ook in de Admin Interface zie ik op sommige plaatsen vreemde tekst staan.
Heeft dit iets met de taal te maken? Moet ik daar ook nog iets voor updaten en zo ja wat en waar kan ik dat vinden?
Dit topic kan alweer gesloten worden. Sorry voor de overbodige vraag!
Ik kwam in de bestanden van mijn webshop ineens een 2.0.1.1 Nederlands file tegen, dus daaruit heb ik de conclusie getrokken dat ik dan heel waarschijnlijk ook een nieuwe file voor 2.0.3.1 moet uploaden. Deze heb ik gevonden in de extensies en na de upload volgens de documentatie is het probleem inderdaad opgelost!
Ik durfde het eerst niet goed aan om dit zelf uit te zoeken omdat ik bang was de hele webshop verder kapot te maken, maar blijkbaar kan ik toch meer dan ik dacht
Ik kwam in de bestanden van mijn webshop ineens een 2.0.1.1 Nederlands file tegen, dus daaruit heb ik de conclusie getrokken dat ik dan heel waarschijnlijk ook een nieuwe file voor 2.0.3.1 moet uploaden. Deze heb ik gevonden in de extensies en na de upload volgens de documentatie is het probleem inderdaad opgelost!
Ik durfde het eerst niet goed aan om dit zelf uit te zoeken omdat ik bang was de hele webshop verder kapot te maken, maar blijkbaar kan ik toch meer dan ik dacht