Jag undrar om jag på något sätt kan få tillbaka butiken till basic utan att alla produkter försvinner. Jag vill ha kvar den på samma plats men jag har installerat både det ena och det andra (både på fel och på rätt ställe) i den för att testa olika extensions.
Jag inser att det var nog inte det bästa men gjort är gjort. Jag har fått lära mig allt från absoluta grunden så då blev det som det blev. nu känner jag att jag börjar bli varm i kläderna men vill hemskt gärna få bort allt skräp . Kan jag typ radera butiken och börja om men utan att behöva tappa produkter,kategorier och kundregister?
Den funkar men känns som att det kan bli trubbel i framtiden. Kör jag sån där onlineanalyser så får jag besked att det finns felsidor och tänkre att det kan bero på mitt urskillningslösa (dumt jag vet) installerande. Jag har en 2.0.1.1 butik
HEj Carolina
Det absolut bästa är om du kikar bland alla extensions som finns där ute..
Det du vill ha är ett export import verktyg i tex Excell.
Finns många att välja mellan så kolla att den passar din version och kontakta den som skapat den för att riktigt försäkra dig om att den passar ditt behov.

Det absolut bästa är om du kikar bland alla extensions som finns där ute..
Det du vill ha är ett export import verktyg i tex Excell.
Finns många att välja mellan så kolla att den passar din version och kontakta den som skapat den för att riktigt försäkra dig om att den passar ditt behov.