Tack för svar
Jag har nu upgraderat till OC2.0.2.0 och hoppas det ska avhjälpa de problem jag hade förut - men nu får jag förljande meddelande istället och jag vet inte vad det betyder - kan någon tala om hur jag fixar det?
Notice: Use of undefined constant DIR_MODIFICATION - assumed 'DIR_MODIFICATION' in /../../../../system/startup.php on line 53
Notice: Use of undefined constant DIR_MODIFICATION - assumed 'DIR_MODIFICATION' in /../../../../system/startup.php on line 57
Kalena
Jag har nu upgraderat till OC2.0.2.0 och hoppas det ska avhjälpa de problem jag hade förut - men nu får jag förljande meddelande istället och jag vet inte vad det betyder - kan någon tala om hur jag fixar det?
Notice: Use of undefined constant DIR_MODIFICATION - assumed 'DIR_MODIFICATION' in /../../../../system/startup.php on line 53
Notice: Use of undefined constant DIR_MODIFICATION - assumed 'DIR_MODIFICATION' in /../../../../system/startup.php on line 57
Kalena
Jag har just uppdaterat till Opencart 2.0.2.0 och det var ingen lek. Väldigt mycket arbete för att få det att fungera. Det som är värst är att få alla moduler att fungera. Förmodligen är det någon av dina tidigare inställningar som inte fungerar med den nya versionen. Jag gjorde en nyinstallation och flyttade sedan över de databaser som innehöll information om kunder, ordrar mm. De som innehöll information om moduler (såsom tex extension, modification mfl) lät jag bli.