Ik zou niet gaan voor MultiSafePay of welke andere PSP dan ook.Gerrit wrote:Dat is goed nieuws. Zou MultiSafePay graag willen testen of dit iets is voor mij. Ben wel bezig met Ideaal, maar de bank stelt weer hoge eisen en dan is dit een prima oplossing.
G.
Afgelopen week was ik op de TCD 2010 en heb met diverse PSP's staan praten maar ik sla echt stijl achterover van de kosten + de belachelijk randvoorwaarden.
Als je het af kan met bv. iDEAL, PayPal en bankoverschrijving dan zie ik echt de meerwaarde van een PSP tegen de huidige kosten cq. voorwaarden niet.
Neem nu MSP, je hebt het Complete pakket, dit is op zich een PRIMA instap model voor een beginnende webshop maar daar zijn je klanten verplicht zich te registreren. Nu bied ik dus Direct Afrekenen zonder registratie en gooit MSP weer een registratie-barrière op.
Ga je naar Connect-300 of Connect-1000 dan ben je ineens € 45,- of € 100,- p/m(!) kwijt alleen omdat je klanten zich niet hoeven te registreren. Het addertje onder het gras (van wat ik begreep van een zeer slecht geïnformeerde dame op de MSP stand) dat onderwater er toch een registratie wordt gedaan?
Kijk ik naar Buckaroo dan sla je helemaal van de kosten per transactie én de vaste kosten per maand stijl achterover.
Nee, dan liever 3 losse modules en misschien ietsje meer werk maar daar verdien je dan wel dik geld mee.
Alleen als jij je op het buitenland richt, of enorme aantallen transacties per maand hebt dan is een PSP eigenlijk de enige optie maar voor een kleine webshop met 1500 transacties op jaarbasis dekt het de kosten niet.