Goedendag allemaal,
Ik ben bezig met een aantal informatiepagina's aan te maken met een lap tekst. Om de tekst wat prettiger leesbaar te maken plaats ik rechts naast de tekst een afbeelding. Echter vervormt de afbeelding op bijvoorbeeld een smartphone dan wel een desktop.
Mijn vraag is of hier iets tegen te doen valt, ik bedoel zijn er richtlijnen waaraan de afmeting van een afbeelding moet voldoen of speciale instellingen die ik over het hoofd zie?
M.v.g. Marco
Bij het invoeren van een afbeelding, heb je de mogelijkheid om het plaatje kleiner te maken, doorhet invullen van de hoogte en de breedte, kijk eens kritisch naar de maten, wellicht een beetje te groot voor een mobiel apparaat.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Bedankt voor je antwoord. Dit had ik inderdaad gezien. De afmeting is inderdaad van belang of deze goed op een mobiel te zien is evenals de plaats waar je de afbeelding plaatst (links, rechts of niet ingevuld) Niet ingevuld werkt bij mij het best.
Nu is het voor mij alleen nog een raadsel hoe brede afbeeldingen mobiel compatibel gemaakt worden..
Nu is het voor mij alleen nog een raadsel hoe brede afbeeldingen mobiel compatibel gemaakt worden..