Schone installatie van OpenCart 1.5.6.4
Na een hoop gezocht te hebben op het forum en op google kom ik er helaas niet uit. Wanneer ik mijn .htaccess file, SEO Urls, mod_rewrite enzovoorts allemaal aanpas, krijg ik nog steeds mijn SEO Urls niet werkend. Ik draai op localhost op het moment, maar zou toch graag hier dit ook werkend willen krijgen. Iemand een idee of tip wat ik zou kunnen doen?
Alles nogmaals nagelopen, .htaccess file verwijderd en nieuwe aangemaakt, apache nagelopen en herstart gegeven. Geen resultaat helaas na bovenstaande stappen. SEO Urls uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld, alle SEO Urls opnieuw aangemaakt en alles werkt!
/Edit: Is er wel een mogelijkheid om bijvoorbeeld SEO Urls 'automatisch/handmatig' te vertalen naar het Nederlands toe? Bijvoorbeeld manufacturer naar merken of iets dergelijks? Dit kan ik tot op heden nog niet vinden.
/Edit: Probleem opgelost door andere extensie te gebruiken.
/Edit: Is er wel een mogelijkheid om bijvoorbeeld SEO Urls 'automatisch/handmatig' te vertalen naar het Nederlands toe? Bijvoorbeeld manufacturer naar merken of iets dergelijks? Dit kan ik tot op heden nog niet vinden.
/Edit: Probleem opgelost door andere extensie te gebruiken.