Ik heb ook sisow, en heb de module van IdealCheckout. Te downloaden op: https://www.ideal-checkout.nl/ideal-voor-opencart.htmlpim1 wrote:Mollie verwacht hem pas over een maand te hebben, Sisow heb ik net een mail gestuurd.
Ik zit er helaas ook op te wachten...
Er zijn nog wel enkele foutjes in, ik heb hem zelf ook nog niet werkend, maar daar zijn ze nu naar aan het kijken.
Wat voor melding krijg jij Hessel? Ik ben er ook mee bezig, heel veel aan moeten passen, en met MySQL liggen kloten. Nu krijg ik op beide shops deze foutmelding.hessel wrote:Ik heb ook sisow, en heb de module van IdealCheckout. Te downloaden op: https://www.ideal-checkout.nl/ideal-voor-opencart.htmlpim1 wrote:Mollie verwacht hem pas over een maand te hebben, Sisow heb ik net een mail gestuurd.
Er zijn nog wel enkele foutjes in, ik heb hem zelf ook nog niet werkend, maar daar zijn ze nu naar aan het kijken.
In store: Fatal error: Call to undefined method ModelCheckoutOrder::confirm() in /home/rscblog7/public_html/catalog/controller/payment/idealcheckoutideal.php on line 289
In Admin: 2014-10-18 11:47:58 - PHP Notice: Undefined index: terms in /home/rscblog7/public_html/catalog/view/theme/default/template/checkout/payment_method.tpl on line 16
Ik zou OC 2.0 nog even links laten liggen.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Wellicht omdat hij nog niet soepel loopt, er weinig extensies zijn en je dus dit soort gevalletjes tegenkomt. Mijn shop is echter slechts een testpagina de daadwerelijke shop gaat pas over naar OC op het moment dat ook alles lekker draait (op 2.0).
Op dit moment heb ik alleen nog een laatste foutmelding, wanneer je de bestelling bevestigd.RSC Sports wrote:Wat voor melding krijg jij Hessel? Ik ben er ook mee bezig, heel veel aan moeten passen, en met MySQL liggen kloten. Nu krijg ik op beide shops deze foutmelding.hessel wrote:Ik heb ook sisow, en heb de module van IdealCheckout. Te downloaden op: https://www.ideal-checkout.nl/ideal-voor-opencart.htmlpim1 wrote:Mollie verwacht hem pas over een maand te hebben, Sisow heb ik net een mail gestuurd.
In store: Fatal error: Call to undefined method ModelCheckoutOrder::confirm() in /home/rscblog7/public_html/catalog/controller/payment/idealcheckoutideal.php on line 289
In Admin: 2014-10-18 11:47:58 - PHP Notice: Undefined index: terms in /home/rscblog7/public_html/catalog/view/theme/default/template/checkout/payment_method.tpl on line 16
Fatal error: Call to undefined method ModelCheckoutOrder::confirm() in /catalog/controller/payment/idealcheckoutideal.php on line 289
Ben nu bezig met Idealcheckout om ook dit laatste probleem nog op te lossen.
Kreeg nu ook een PM van pim1, dat die een plugin van sisow heeft gekregen. Ik zal eens kijken hoe dat werkt.
Verder heb ik mijn complete website nu redelijk op orde heb met versie 2.0, dus zou ik niet weten waarom het voor mij een belemmering zou moeten zijn. Verder zijn er nu toch al redelijk veel extensies voor verkrijgbaar.
Die van Pim werkt perfect waarvoor nogmaals mijn dank. Heb hem op beide testlocaties werkend. Nu knoeien met multistores. Als Newbie zal dat ook wel weer een hele klus worden :p
Verder vind ik de extensies nog steeds niet geweldig. Het is genoeg voor een basis, maar als je met koppelingen en SEO en SEA modules wilt werken is er nog heel veel te winnen. Evenals gewoon kleine dingen zoals verschillende banners, themes etc etc. Maar dat zal er vast nog komen en een simpele store is al goed in te richtten. Met de komende extensies is het dan ook nog eens leuk je shop constant te zien veranderen. Weten de klanten ook meteen dat er hard gewerkt
Verder vind ik de extensies nog steeds niet geweldig. Het is genoeg voor een basis, maar als je met koppelingen en SEO en SEA modules wilt werken is er nog heel veel te winnen. Evenals gewoon kleine dingen zoals verschillende banners, themes etc etc. Maar dat zal er vast nog komen en een simpele store is al goed in te richtten. Met de komende extensies is het dan ook nog eens leuk je shop constant te zien veranderen. Weten de klanten ook meteen dat er hard gewerkt