Hallo allemaal,
Ik ben bezig met mijn webshop alleen nu loop ik vast. Ik heb categorieen aan gemaakt en dat ziet er zo uit:
iPhone
iPhone -> iphone4
iPhone -> iphone4 -> Bescherming
Alleen nu krijg ik wel een dropdown bij iPhone, maar niet bij iPhone 4.
Hoe kan ik dit oplossen?
www.freebys.nl is het live te zien.
Ik ben bezig met mijn webshop alleen nu loop ik vast. Ik heb categorieen aan gemaakt en dat ziet er zo uit:
iPhone
iPhone -> iphone4
iPhone -> iphone4 -> Bescherming
Alleen nu krijg ik wel een dropdown bij iPhone, maar niet bij iPhone 4.
Hoe kan ik dit oplossen?
www.freebys.nl is het live te zien.
iphone 4 is een sub menu, ga ik verder dan komt er een 2e drop down die de rest ook laat zien. dus volgens mij werk het.
ik zie bij iphone 3 menus iphone 4 iphone 5 en iphone 6 ga ik op ieder menu staan dan zie ik bij alle 3 menus 2 menus komen bescherming en overige acesoires
ik zie bij iphone 3 menus iphone 4 iphone 5 en iphone 6 ga ik op ieder menu staan dan zie ik bij alle 3 menus 2 menus komen bescherming en overige acesoires
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Welke browser gebruik je? Ik krijg namelijk in IE en Firefox dat ik 1 keer een dropdown kan klikken en vervolgens moet ik op iphone 5/5s bijvoorbeeld klikken en dan laad die een pagina. Ik krijg dan niet nog een keer een dropdown te zien met de categorieen die daar nog bij horen?
Kijk ik heb even in paint wat gemaakt wat ik bedoel. De ''eerste'' dropdown werkt wel ook bij mij. Alleen ik wil er een tweede bij hebben in een subcategorie, dus wanneer je op iphone 4/4s klikt nog een dropdown krijgt..
Attachments
dropdown.png (35.16 KiB) Viewed 754 times
denk dat je hier tussen moet gaan zoeken http://www.opencart.com/index.php?route ... 20dropdown