Beste ben nieuw met OpenCart, heb 1.5.6.4 en met het NL taalpakket maar nu als de site op US staat zijn er een menu en producten en een aantal links naar artikelen. Op NL is dit helemaal niet. In het admin gedeelte kan ik helmaal niet bij de producten komen en links enz omdat alles op in NL staat. Hoe zit dit? moet er ergens een vinkje aan zodat alles zichtbaar wordt? Hoop op een antwoordt want wil de site uiteindelijk wel 2 talig maken. alvast bedankt voor de response! Groet, Nick
Hoe heb jij je taal toegevoegd en heb je eventueel een link naar je site?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Beste Norman,
Ik het OpenCart via mijn provider geinstalleerd, kon deze bij Webreus selecteren en ook daar opgegeven dat hij
in het NL moest. Toen ik bij de admin ging kijken heb ik ook even nl uitgezet dacht dan zal het wel zichtbaar worden maar ook geen resultaat. De link naar de site is 123plakplastic.nl
Ben benieuwd.
Groet, Nick
Ik het OpenCart via mijn provider geinstalleerd, kon deze bij Webreus selecteren en ook daar opgegeven dat hij
in het NL moest. Toen ik bij de admin ging kijken heb ik ook even nl uitgezet dacht dan zal het wel zichtbaar worden maar ook geen resultaat. De link naar de site is 123plakplastic.nl
Ben benieuwd.
Groet, Nick
Praat eens met Webreus, hun brakke installatie van de NL taal is de oorzaak.
Beter is om helemaal geen autoinstaller te gebruiken.
Ik zou een schone install doen zonder deze autoinstaller, dan is je probleem sneller/beter opgelost dan alle hink-stap sprongen die nu ondernomen moeten worden om de zaak recht te breien.
Beter is om helemaal geen autoinstaller te gebruiken.
Ik zou een schone install doen zonder deze autoinstaller, dan is je probleem sneller/beter opgelost dan alle hink-stap sprongen die nu ondernomen moeten worden om de zaak recht te breien.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.