Hallo, nog nieuw met OpenCart, heb ik de volgende vraag:
Ik wil graag landingspaginas maken (pagina met tekst om gevonden te worden in zoekmachines)
Wat is hiervoor de beste methode?
1) Categorie
2) Informatiepagina
3) Via een blog module
Vriendelijk dank.
Ik wil graag landingspaginas maken (pagina met tekst om gevonden te worden in zoekmachines)
Wat is hiervoor de beste methode?
1) Categorie
2) Informatiepagina
3) Via een blog module
Vriendelijk dank.
Ja daar zou ik ook wel antwoord op willen hebben. Ik weet niet wat jouw doel precies is maar ik zou graag een landingspagina willen die niet te zien hoeft te zijn als link op mijn homepage maar de uitleg die jij krijgt (?) kan mij ook helpen.
Ik zou zeggen een informatiepagina met een goed tekst welke de juiste seo elementen bevat. Maar dat is weer afhankelijk van de producten welke je verkoopt en hoe mensen je moeten gaan vinden.
Live with 2.2.0.0 fully SSL.
Definieer een landings pagina.
Een landings pagina voor seo, zodat iedereen vanuit een zoekmachine op die pagina aankomt is een utopie.
Een landings pagina is een op aktie geoptimaliseerde pagina die bezoekers zoveel mogelijk probeert te verleiden tot het doen van een door de website eigenaar gewenste aktie.
je maakt een landings pagian bijv voor een advertentie campagne, waarbij de advertentie je bezoekers naar de landings pagina verwijst en je ze daar verleidt tot een gewenste aktie bijv een aankoop.
Landings paginas kun je uitstekend aanmaken bij de informatie paginas, zeker in combinatie met de functie layouts in de admin kun je echt een autonome landings pagina maken.
voor bezoek uit google enz volledig zinloos, optimaliseer je product paginas en google zal je bezoek direct naar die pagina op je site sturen.
Een landings pagina voor seo, zodat iedereen vanuit een zoekmachine op die pagina aankomt is een utopie.
Een landings pagina is een op aktie geoptimaliseerde pagina die bezoekers zoveel mogelijk probeert te verleiden tot het doen van een door de website eigenaar gewenste aktie.
je maakt een landings pagian bijv voor een advertentie campagne, waarbij de advertentie je bezoekers naar de landings pagina verwijst en je ze daar verleidt tot een gewenste aktie bijv een aankoop.
Landings paginas kun je uitstekend aanmaken bij de informatie paginas, zeker in combinatie met de functie layouts in de admin kun je echt een autonome landings pagina maken.
voor bezoek uit google enz volledig zinloos, optimaliseer je product paginas en google zal je bezoek direct naar die pagina op je site sturen.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om het via een Blog extension te doen.
Werkt prima en nu kan ik 'landingspaginas' aanmaken over een onderwerp waarop in Google gezocht wordt.
Als ik dit via informatiepagina's had gedaan, had er straks een hele lange lijst in de sitemap gestaan
waardoor er die niet overzichtelijker op werd.
Enige wat nu niet werkt is als men via 'search' op de site naar deze pagina's/keywords zoekt hij deze niet kan vinden.
Maar dat is iets wat ik met de maker van de Blog extensie eens moet bespreken.
Mvg BLTNEW
Werkt prima en nu kan ik 'landingspaginas' aanmaken over een onderwerp waarop in Google gezocht wordt.
Als ik dit via informatiepagina's had gedaan, had er straks een hele lange lijst in de sitemap gestaan
waardoor er die niet overzichtelijker op werd.
Enige wat nu niet werkt is als men via 'search' op de site naar deze pagina's/keywords zoekt hij deze niet kan vinden.
Maar dat is iets wat ik met de maker van de Blog extensie eens moet bespreken.
Mvg BLTNEW