Post by Greenmaster » Fri May 16, 2014 10:27 pm

Ik zoek een NL programmeur die een koppeling kan maken tussen onze OpenCart webshop en de webshop van de leverancier (Magento) die onze bestellingen verwerkt en verstuurd.

- Nieuwe orders (die betaald zijn) in OpenCart worden automatisch doorgestuurd naar Magento.
- Track en trace informatie uit de order in Magento wordt teruggekoppeld naar OpenCart. Zodat deze zichtbaar zijn voor mijn klanten in hun account.
- Klant krijgt een email notificatie met de track and trace gegevens.

Het is instelbaar bij welke order status (in OpenCart) de order doorgestuurd moet worden. Bij gedeeltelijke fulfillment door de leverancier wordt aan de OpenCart order een opmerking toegevoegd welke onderdelen reeds fulfilled zijn.

Sommige artikelen uit mijn assortiment komen niet van deze leverancier. Als er een gemixte bestelling komt met producten van deze Magento leverancier en producten van leverancier X, dan moet de bestelling gewoon verwerkt worden bij de Magento leverancier. Ik ga dan de overige artikelen handmatig afhandelen bij leverancier X. Belangrijk is dat deze bestellingen eruit gefilterd kunnen worden, door een bepaalde status die hieraan gehangen wordt.

Mijn productlist is reeds voorzien van SKU codes die corresponderen met de artikelen van de leverancier. Belangrijk is hoe om te gaan met time-outs of fouten in het netwerk als een bestelling mislukt.

Wie heeft hier ervaring mee?

Newbie

Post by i2Paq » Sun May 18, 2014 8:51 pm

Waarom zou je dit willen?

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands