Hallo,
na heeel lang uitzoeken, proberen en lezen heb ik onze webshop bijna klaar op 3 kleine puntjes na:
Bij het afrekenen vraagt de site nog steeds om een kvk nummer, ik heb dit uitgezet bij mijn instellingen maar hij blijft dit aangeven en ik wil dit eigenlijk helemaal eruit hebben aangezien ik verkoop aan particulieren..
Daarnaast wil ik mijn banner graag breder hebben inclusief het tekstvak eronder, deze zijn nu maar de helft van de website ongeveer en dat is natuurlijk niet mooi plus dat de tekst wel doorloopt over de achtergrond heen...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wij zijn hobbyisten en ik had vroeger een vriend met veel kennis van zaken maar die kan helaas wegens omstandigheden ons niet meer helpen en nu zitten we met een webshop die nog niet af is...
(de site is trouwens www.skreamrhacos.nl zodat jullie eventueel kunnen zien wat ik bedoel)
Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen!
kvk enz bepaal je onder verkoop klanten klanten groepen default hier kun je aanvinken wat je wel en niet wilt.
onder extensies modules banner, kun je breedte en hoogte van de banner ingeven.
Je moet natuurlijk wel de afmetingen van de plaatjes in je banner afstemmen op de groote die je hier ingeeft
onder extensies modules banner, kun je breedte en hoogte van de banner ingeven.
Je moet natuurlijk wel de afmetingen van de plaatjes in je banner afstemmen op de groote die je hier ingeeft
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com