Post by Nickvd » Mon Feb 17, 2014 7:39 pm

Beste Opencart-ers,

Ik ben opzoek naar een module of ontwikkelaar die het volgende kan:

Een klant besteld in januari bijvoorbeeld voor een subtotaal bedrag van 1000 euro, nu moeten er lagen komen waarin een klant zich bevind, bijvoorbeeld: Een subtotaal van 1000 euro in januari is 2% korting van de besteedde 1000 euro voor in februari, dus 20 euro die de klant dan in februari mag uitgeven in meerdere keren. Als het dan maart wordt moet er gekeken worden naar het subtotaal van februari en vervalt alle korting van januari, als een klant dan weer voor een subtotaal van 1000 euro heeft besteld moet de klant weer 2% van dat bedrag als korting krijgen die dan in maart kan worden uitgegeven in één of meerdere keren.

Als een klant dus voor 1200 euro subtotaal heeft besteld moet hij de volgende maand 24 euro als korting kunnen uitgeven.

Met lagen bedoel ik:

Subtotaal in één maand van 1000 tot 1500 euro = 2% van het subtotaal als korting in de volgende maand
Subtotaal in één maand van 1501 tot 2000 euro = 3% van het subtotaal als korting in de volgende maand
Subtotaal in één maand van 2001 tot 99999 euro = 4% van het subtotaal als korting in de volgende maand

Ook zou het mooi zijn als de klant een mail krijgt als ze bijvoorbeeld nog 14 dagen hebben om de korting uit te geven.
Dit moet ook gebeuren als ze nog 14, 7, 3 & 1 dag(en) hebben om de korting te besteden.

Ik hoop dat voor jullie duidelijk is wat mijn bedoeling is!

Alvast Bedankt,

Nick van Drunen

Newbie