Beste Opencart forumleden,
Sinds kort maak ik gebruik van opencart voor het opzetten van een webwinkel naast onze eigen winkel. Het aanpassen van de layout en pagina's gaat prima. Toch bied het standaard pakket van opencart, niet alle opties die ik nodig heb. Misschien kunnen jullie mij daarmee verder helpen.
Wij werken met zoveel mogelijk dagverse producten, die wij zelf bezorgen vanuit onze winkel. Nu ben ik opzoek naar een extensie die het volgende probleem kan oplossen:
1. Bezorgkosten die worden berekend aan de hand van postcode gebieden. Postcodes die buiten ons gebied vallen, dienen contact met ons op te nemen voordat er besteld kan worden. (dit gebeurt standaard via provincies zag ik, maar dat is niet specifiek genoeg)
2. Omdat we met verse producten werken en een stuk bereiding die daarbij hoort, kan er niet op dezelfde dag geleverd worden als dat er besteld is. Het liefst een gat van 48 uur. Ideaal zou zijn als ook het weekend probleem verholpen kan worden. Bestellingen die op een zondag geleverd moeten worden, dienen bijvoorbeeld 3 dagen van te voren binnen/besteld te zijn.
Misschien dat deze extensies al bestaan, misschien moeten bestaande aangepast worden. Ik draai op dit moment opencart 1.5.5.1. Ik ben uiteraard bereid om een vergoeding te betalen als deze twee punten correct werken.
Mvg Rick
zoek in de extension store eens op:
date delivery
dan komt er genoeg naar voren waar je misschien iets mee kunt.
date delivery
dan komt er genoeg naar voren waar je misschien iets mee kunt.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com