Post by lfcpal » Wed Apr 17, 2013 11:45 am

Jeg er helt ny her og ny når det gjelder opencart, har jobbet litt med en nett butikk nå men vil gjerne forandre på noen ting i den norske oversettelsen.

Første jeg vil fikse er navnet på modulen "NYHETER", da det allerede finnes en modul som heter "Nyeste" tenkte jeg å kalle den "Utvalgte Produkter" i stede. Jeg forsøkte å forandre dette i filen featured.php under admin/language/norwegian/module.
Fikk denne feilmeldingen: "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /x/x/x/admin/language/norwegian/module/featured.php:1) in /x/x/x/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /x/x/x/admin/language/norwegian/module/featured.php:1) in /x/x/x/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29"
Dette er ganske gresk for meg :P

Den andre tingen jeg vil forandre er "Sjekk / Betalingsbevis" under betalingsmåter. Denne kommer opp som "Sjekk" i valg av betalingsmåter, denne burde i stede hete "Forskuddsbetaling". Hvor og hvordan skifter jeg dette.

Newbie