Als je Disallow Sort of Page doet, loop je dan niet de kans minder in de Google resultaten voor de te komen ? Bij bepaalde zoekopdrachten in Google heb ik vermeldingen naar een bepaalde bladzijde van een categorie. Of heeft dit er niets mee te maken ?i2Paq wrote:Store Keyword
Kijk ook eens naar je robots.txt
Code: Select all
User-agent: Googlebot-Image Disallow: / User-agent: * Disallow: /*?sort Disallow: /*&sort Disallow: /*?route=checkout/ Disallow: /*?route=account/ Disallow: /*?route=product/search Disallow: /*?page=1 Disallow: /*&create=1 Disallow: /*?route=affiliate/ Sitemap: http://www.tabletsdeal.nl/index.php?route=information/sitemap
Zoek maar eens hier op het Engelse forum, daar kom je dezelfde robots.txt tegen en niemand heeft het daar over.SVN wrote:Als je Disallow Sort of Page doet, loop je dan niet de kans minder in de Google resultaten voor de te komen ? Bij bepaalde zoekopdrachten in Google heb ik vermeldingen naar een bepaalde bladzijde van een categorie. Of heeft dit er niets mee te maken ?
Zelf zie ik het niet aan mijn Google resulaten.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
i2Paq wrote:Je zou kunnen kijken naar je content en naar unieke titels voor je producten.
Ik heb mijn site zo aangepast dat mijn producten niet alleen de productneem hebben maar ook het merk er in.
Heb jij meta-tags omschrijving of metakeywords bij merken?
Dat zou een stuk helpen bij de merken met zichtbaarheid in google namelijk