Ik krijg het probleem van de BTW afronding maar niet opgelost.
Open Cart berekent de BTW per produkt, maar PayPal berekent berekent de BTW over het totaal bedrag van alle produkten, waardoor er afrondingsverschillen ontstaan. De prijzen van mijn produkten aanpassen is niet de oplossing.
Of ik nu 2 decimalen of 4 decimalen gebruik, de BTW berekening tussen OC en PayPal is verschillend. Het gaat mis zodra een order uit 2 of meer produkten bestaat.
Kan ik in OC instellen dat de BTW per order berekend moet worden, zo ja waar? Of moet ik juist naar mijn PayPal account en kan daar wat ingesteld worden?
Bij vorige PayPal extensies (geen OC) kon in de BTW per produkt nominaal ingeven, dus een vast BTW bedrag per produkt en had ik dit probleem niet. Wie helpt me aub?
Open Cart berekent de BTW per produkt, maar PayPal berekent berekent de BTW over het totaal bedrag van alle produkten, waardoor er afrondingsverschillen ontstaan. De prijzen van mijn produkten aanpassen is niet de oplossing.
Of ik nu 2 decimalen of 4 decimalen gebruik, de BTW berekening tussen OC en PayPal is verschillend. Het gaat mis zodra een order uit 2 of meer produkten bestaat.
Kan ik in OC instellen dat de BTW per order berekend moet worden, zo ja waar? Of moet ik juist naar mijn PayPal account en kan daar wat ingesteld worden?
Bij vorige PayPal extensies (geen OC) kon in de BTW per produkt nominaal ingeven, dus een vast BTW bedrag per produkt en had ik dit probleem niet. Wie helpt me aub?
OC version 1.5.4.1
Stel je vraag een in het BUG topic, ik kan mij niet voorstellen dat je de enige bent.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
@i2Paq: In dit draadje http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=115&t=37837 is het probleem al eerder aangekaart door user teratyke. Die heeft ook een VQMod XML gemaakt zodat PayPal voortaan alleen het totaalbedrag laat zien. (het PP probleem schijnt overigens pas sinds versie 1.5.X pas voor te komen)
Mochten er meer OC gebruikers zijn met verschillen tussen het totaalbedrag van Open Cart en PayPal (dat kan toch niet anders?), check dan deze link: http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=113&t=36916
Onder de post van teratyke » 07 Aug 2011, 15:18 tref je de VQMod xml file aan.
Laten we hopen dat in een volgende versie het probleempje is opgelost.
Thanx I2Paq voor je goed raad! Dankzij jouw hulp kom ik steeds weer een stapje verder.
Mochten er meer OC gebruikers zijn met verschillen tussen het totaalbedrag van Open Cart en PayPal (dat kan toch niet anders?), check dan deze link: http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=113&t=36916
Onder de post van teratyke » 07 Aug 2011, 15:18 tref je de VQMod xml file aan.
Laten we hopen dat in een volgende versie het probleempje is opgelost.
Thanx I2Paq voor je goed raad! Dankzij jouw hulp kom ik steeds weer een stapje verder.
OC version 1.5.4.1