Post by Hourglasss » Tue Feb 14, 2023 8:20 pm

Wil graag ideal betalingen accepteren, maar alle extensies vragen naar een KVK nummer,
en er zijn ok vaak transactie kosten, is er een manier om ideal betalingen te accepteren zonder transactie kosten hoeven te betalen?

Active Member

Post by k2tec » Thu Feb 16, 2023 1:36 am

Dat gaat niet lukken je hebt een zakelijk account nodig. Misschien via Paypal

Active Member

Post by Dutch Pride Code » Tue Sep 26, 2023 5:51 pm

Een KVK nummer en een zakelijk rekeningnummer, zijn per definitie vereist voor iDEAL betalingen. Het is namelijk een dienst voor bedrijven. Je kunt een account maken bijvoorbeeld bij Mollie of Stripe. Je betaalt altijd transactiekosten. Voor iDEAL is dit volgens mij €0,29 per betaling. Dit wordt dan automatisch ingehouden door het betaalplatform. Je betaalt geen maandelijkse kosten voor een abonnement.

Active Member

Post by thehazzard » Thu Jan 18, 2024 6:06 pm

Dutch Pride Code wrote:
Tue Sep 26, 2023 5:51 pm
Een KVK nummer en een zakelijk rekeningnummer, zijn per definitie vereist voor iDEAL betalingen. Het is namelijk een dienst voor bedrijven. Je kunt een account maken bijvoorbeeld bij Mollie of Stripe. Je betaalt altijd transactiekosten. Voor iDEAL is dit volgens mij €0,29 per betaling. Dit wordt dan automatisch ingehouden door het betaalplatform. Je betaalt geen maandelijkse kosten voor een abonnement.

Dus zou ik dan bijvoorbeeld die 0.29 cent extra moeten berekenen. Maar die rekenen ook nog eens zoveel procent per transactie.
Ben me ook aan het orienteren om Molie te nemen.

Ik krijg bij mollie alle btw aftrek en alles te zien_? Ik kan dit namelijk dan ook nog eens via belastingaangifte doorgeven die extra kosten.

Newcomer to Opencart community. Using OC4.0.2.3

New member

Post by Hourglasss » Sat Feb 03, 2024 2:54 pm

Nieuwe paypal extensie heeft mogelijkheid voor ideal betalingen te accepteren,
https://www.opencart.com/index.php?rout ... n_id=38358

Active Member