Post by quintal » Tue Feb 18, 2020 1:00 am

Kan iemand helpen?
Voor een externe verkoopwebsite, waar ik mijn produkten wil aanbieden, heb ik een XML Feed nodig, zodat zij op gezette tijden deze automatisch kunnen downloaden om de informatie op hun site te updaten.
Ik heb wel een (gratis) module gevonden, maar deze bevat niet alle benodigde informatie en is niet meertalig. Ik vind ook wel een hoop export XML modules, maar het is me niet duidelijk of deze ook door een externe partij automatisch kan worden gedownlaod.
Voor bol.com en nog wat andere site heb ik ook modules gezien, maar die zullen, neem ik aan, echt specifiek voor die sites zijn.
Weet iemand iets? Bij voorbaat dank!

New member

Posts

Joined
Sat Dec 01, 2012 4:15 am

Post by wrick0 » Mon Feb 24, 2020 7:24 pm

Ik denk dat je dit het beste kan doen via een extern php script, het is mogelijk om vanuit je database direct een xml te genereren met de benodigde data.

Vervolgens kan je dit script in een cronjob laten lopen om automatisch de xml aan te maken !

Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van de xml structuur die je nodig hebt!

Mocht je er niet uitkomen dan kan ik je eventueel wel verder helpen stuur me dan even hier een pm dan geef ik je mijn facebook!

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands

Post by quintal » Mon Feb 24, 2020 7:35 pm

Dank, heb inmiddels hulp van een derde gehad en heeft een XML sheet voor mij geschreven...

New member

Posts

Joined
Sat Dec 01, 2012 4:15 am

Post by straightlight » Mon Feb 24, 2020 7:42 pm


Dedication and passion goes to those who are able to push and merge a project.

Regards,
Straightlight
Programmer / Opencart Tester


Legendary Member

Posts

Joined
Mon Nov 14, 2011 11:38 pm
Location - Canada, ON
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 106 guests