Post by OlivierNL » Tue Jun 11, 2019 4:11 am

He! Zojuist de laatste actieve topics gelezen en het valt mij op dat er redelijk vaak wordt gesproken over dat versie 3 van OpenCart nog best wel problemen (instabiel/installatie) heeft. Hoe staat dat er nu mee?

Newbie

Posts

Joined
Tue Jun 04, 2019 4:26 pm

Post by wrick0 » Wed Jun 12, 2019 7:18 pm

het ligt heel erg aan welke theme je gebruikt, ikzelf vind oc3 een stuk prettiger werken dan de oudere versies. Ik ben onlangs overgestapt van losse oc2 installaties naar een multistore opencart 3. Ik maak gebruik van de journal theme, de meeste nuttige extensions zijn ook allemaal geschikt voor oc3!

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands

Post by OlivierNL » Thu Jun 13, 2019 12:02 am

Dus qua gebruikersgemak is het een verbetering? Omdat ik twijfelde aan de hoeveelheid activiteit op het Nederlandstalige forum ben ik met mijn vraag ook naar het Engelse deel gestapt. Daar wordt wel gesuggereerd om versie 2 (2.2 en 2.3) te gebruiken.

Merk jij helemaal geen issues bij de installatie of de stabiliteit?

Newbie

Posts

Joined
Tue Jun 04, 2019 4:26 pm

Post by psxgamer » Mon Jun 17, 2019 6:44 am

Onlangs geupgrade van OC 1.5X + Journal 2 naar OC3.2 + Journal 3. Draait allemaal zonder probleem wetende dat ik nog +20 andere extenties draaien heb.

Als je momenteel OC2 draaien hebt zou ik daar bij blijven. Heb je een oudere versie zou ik aanraden naar OC3 te upgraden. Anders doe je een upgrade en zit je direct met een verouderde versie.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by OlivierNL » Wed Jun 19, 2019 7:38 am

Tnx, ik deel die mening wel!ik heb op dit moment geen opencart draaien en ben daarom op een overige domein alvast begonnen met versie 3 om te kijken waar ik tegen aanloop. ik ben heel erg nieuwsgierig welke plug-ins je gebruikt en zal je daar later een pbtje over sturen.

Newbie

Posts

Joined
Tue Jun 04, 2019 4:26 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests