Post by Peerboetiek » Tue Oct 18, 2016 8:41 pm

Beste mensen,

Ik heb een webshop die alleen voor Nederland bestemd is en bij het maken van een nieuwe categorie moet ik verplicht ook een Engelse vertaling invoeren. Ik heb Nederlands als standaard ingesteld en heb Engels op inactief gezet. Verder heb ik bij alle lokalisatie instellingen Nederland/Nederlands als enige of als standaard ingesteld. Maar, af en toe, krijg ik toch de Engelse tekst tab nog te zien.

Het frustrerende is dat de Engels tab er is en dan weer niet!!! IK heb alle cookies gedeleted, verschillende browsers geprobeerd en ook verschillende computers... niets helpt....

Tips als Engels gewoon verwijderen schijnt niet verstandig te zijn en aan kopiëren van taalfolders wil ik niet beginnen(was ook ergens een tip)

Ik heb deze vraag ook gepost in het engelse deel en helaas nog geen reactie ontvangen. Ik heb zelf op dit forum gezocht en ook op het net. Maar een goed antwoord heb ik niet kunnen vinden. Ik snap ook niet dat dit niet een heuse issue is voor meer mensen...

Wie kan me helpen...

ik gebruik Versie 2.3.0.2

Newbie

Posts

Joined
Mon Oct 17, 2016 10:23 pm

Post by victorj » Wed Oct 19, 2016 3:23 am

in de admin ga je naar configuratie internationaal talen.
vink engels aan en klik op de knop verwijderen.
Bu is de engelse taal verdwenen uit de admin.

Met de engelse taal verwijderen, wordt bedoeld dat je niet de engelse taal bestanden van de server mag verwijderen, die moet je altijd laten staan, indien een nederlands taal bestand niet wordt gevonden, haalt oc de taal op uit de engelse bestanden.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests