ik ben bezig met een webshop in opencart 2.0.1.1 en loop al een aantal weken tegen de btw aan, wat maar niet wil lukken.
als ik een product toevoeg in het winkelmandje komt er 2x btw bij, en als ik inlog rekent hij helemaal geen btw(en excl. btw en incl. btw staan dan hetzelfde).
Ik doe waarschijnlijk iets fout bij de btw instellingen of klantengroep??? Heb wel een default klantengroep aangemaakt, en de btw tarieven (hoog 21% en laag 6%) heb ik op winkellocatie staan, anders toont die excl. en incl. btw niet (had ik ergens anders gelezen)
hieronder mijn instellingen van de belastinggroepen (21% btw is hetzelfde ingesteld als 6%), winkel-instellingen-opties, btw tarieven, en geozone.
ik hoop dat iemand snel een oplossing of juiste instelling heeft.
mvg,
Josie
Attachments
btw, geo,opties.png (52.89 KiB) Viewed 1624 times
Zie mijn signature voor leesvoer

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
zeker zeer nuttige informatie (vooral de documentation section is handig gedaan);) Toen ik voor het eerst btw ging instellen had ik via google ook die linkjes gevonden onder jouw naam,
maar met de GEO-zones volgens mij heb ik dat toch goed ingesteld, ik hoef daar toch niet alles apart op provincie te doen.
In de foto die heb bijgevoegd bij mn vorige bericht staat onderaan de instelling van mijn geo- zone, ik kan niets vreemds vinden. En ik heb nu alleen voor Nederland ingesteld heb verder geen andere landen?
Norman in 't Veldt
Vandaar mijn voorstel om contact met hem op te nemenJosie1994 wrote:Probleem is opgelost dankzij Victorbleek een fout in de database, hij heeft opencart opnieuw geinstalleerd en kon het zo regelen dat alle producten/categorieen behouden bleven

Norman in 't Veldt

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests