Post by sapa » Wed Oct 28, 2015 9:38 pm

Hei, kun asiakas rekisteröityy kauppaan, niin mistä voi lisätä fax-kentän sähköpostiviestiin joka lähetetään ylläpidolle. Olen muuttanut koodiin, että rekisteröintisivulla näkyy kohdassa "fax" vain "Lisätiedot"

Kaupassani saa tietyn liiton asiakkaat alennuksia, ja olenkin ohjeistanut kyseisen liiton asiakkaita laittamaan jäsennumeronsa kohtaan "Lisätiedot" näin he pääsevät vipeiksi, Olisi kätevää jos tuo koodi näkyisi heti minulle tulevassa "Uusi asiakas rekisteröity" viestissä, eikä jokaista uutta asiakasta tarvitsisi käydä katsomassa hallinnassa pitääkö hänet muuttaa vip-asiakkaaksi.

openCart versio on 1.5.6.4

Newbie

Posts

Joined
Fri Sep 26, 2014 3:50 am

Post by sapa » Thu Nov 05, 2015 9:05 pm

hmm.. eikö kukaan tiedä?

Newbie

Posts

Joined
Fri Sep 26, 2014 3:50 am

Post by pm-netti » Thu Nov 05, 2015 11:59 pm

sapa wrote:Hei, kun asiakas rekisteröityy kauppaan, niin mistä voi lisätä fax-kentän sähköpostiviestiin joka lähetetään ylläpidolle. Olen muuttanut koodiin, että rekisteröintisivulla näkyy kohdassa "fax" vain "Lisätiedot"

Kaupassani saa tietyn liiton asiakkaat alennuksia, ja olenkin ohjeistanut kyseisen liiton asiakkaita laittamaan jäsennumeronsa kohtaan "Lisätiedot" näin he pääsevät vipeiksi, Olisi kätevää jos tuo koodi näkyisi heti minulle tulevassa "Uusi asiakas rekisteröity" viestissä, eikä jokaista uutta asiakasta tarvitsisi käydä katsomassa hallinnassa pitääkö hänet muuttaa vip-asiakkaaksi.

openCart versio on 1.5.6.4
Onko kentän nimi (name) edelleen "fax"?

Voit lisätä tiedostoon catalog/model/account/customer.php rivin 61 jälkeen tähän kohtaan:

Code: Select all

$message .= $this->language->get('text_lastname') . ' ' . $data['lastname'] . "\n";
$message .=  'Jäsennumero:  ' . $data['fax'] . "\n";
Tuon voisi opetella tekemään vqmodilla niin ei tule ongelaam jos päivittää tiedostot uuteen versioon.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 07, 2012 11:22 pm
Location - Kittilä, Finland

Post by sapa » Fri Nov 13, 2015 6:44 pm

Hienoa, kiitos paljon avustasi =)

kentän nimi on edelleen fax

vqmodista en ymmärrä mitään, Jos ei mahdottoman pitkä asia, niin kerro ihmeessä lisää

Newbie

Posts

Joined
Fri Sep 26, 2014 3:50 am

Post by pm-netti » Wed Nov 18, 2015 1:53 am

sapa wrote:Hienoa, kiitos paljon avustasi =)

kentän nimi on edelleen fax

vqmodista en ymmärrä mitään, Jos ei mahdottoman pitkä asia, niin kerro ihmeessä lisää
Vqmod laajennuksen avulla voi muokata kaupassa olevien tiedostojen koodia "etänä".
Voit ladata tuolta:
https://github.com/vqmod/vqmod/wiki/Ins ... n-OpenCart

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 07, 2012 11:22 pm
Location - Kittilä, Finland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests