Post by bert56 » Wed Oct 21, 2015 6:15 pm

Hallo,

Ik heb al heel wat uurtjes gezocht maar kom er niet uit.

Heb een OC V2.1.0.1 uitgevoerd en de Nederlandse taal geïnstalleerd.
Als ik inlog op het admin paneel en klik op TOTAAL BESTELLINGEN en TOTAAL VERKOPEN krijg ik een wit scherm.

Als ik het admin paneel op Engels zet ben ik van de witte schermen af maar krijg na klikken een popup error undefined.

Als ik de error wegklik ben ik weliswaar in de juiste schermen maar ik kan geen bestellingen verwijderen.
Dan krijg ik een popup: error undefined - en dan kan ik een vinkje zetten bij Voorkomen dat deze pagina extra dialoogvensters maakt.

Heeft iemand een idee waar deze foutmeldingen door ontstaan?

Mvg,
Bert

Newbie

Posts

Joined
Wed Jun 19, 2013 5:39 pm

Post by Jaap » Thu Oct 22, 2015 12:07 am

Is het Nederlands op de juiste wijze geïnstalleerd?

Zet je admin en je shop eens op Engels.
Als alles dan wel werkt, denk ik dat het Nederlands het probleem geeft.

Verder geen andere zaken geïnstalleerd en het standaard thema....

Succes,
Jaap

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Apr 15, 2011 12:10 am
Location - the Netherlands

Post by bert56 » Thu Oct 22, 2015 1:26 am

Ik heb shop en admin op Engels gezet. Browsercache gewist en browser weer gestart. Nog steeds de Popup foutmelding.
Heb wel bestanden van SISOW geupload en iDEAL, Maestro, Visa en Mastercard geactiveerd. Activatie heb ik weer ongedaan gemaakt maar de bestanden staan er nog op. Deze zou ik nog kunnen verwijderen.

Op een andere server heb ik geen error undefined maar wel blanke schermen in het Nederlands.
De SISOW bestanden zijn hier niet geupload.

Ik zou kunnen proberen de SISOW bestanden te verwijderen maar dan blijft op beide servers het blanke scherm onder Nederlands in admin wel nog aanwezig.

Bert

Newbie

Posts

Joined
Wed Jun 19, 2013 5:39 pm

Post by bert56 » Thu Oct 22, 2015 5:24 pm

Ik heb de SISOW bestanden verwijderd. Dit verwijderen heeft niets opgeleverd.

Nu heb ik 2 servers met een schone installatie 2.1.0.1 met Nederlandse taalbestanden.
Op beide servers heb ik blanke schermen in het admin op de klikken TOTAAL BESTELLINGEN en TOTAAL VERKOPEN met de Nederlandse taalbestanden.

Op 1 server heb ik ook de melding error undefined op dezelfde klikken.

Servers:
Blank scherm admin (NL) en error undefined - PHP 5.5.25
Blank scherm admin (NL) - PHP 5.3.3-7+squeeze22

Het blanke scherm wordt dat misschien veroorzaakt door een fout in de NL vertaling
en error undefined een server probleem?

Bert

Newbie

Posts

Joined
Wed Jun 19, 2013 5:39 pm

Post by bert56 » Fri Oct 23, 2015 1:01 am

Blank admin screen fixed op beide servers!
In admin/language/dutch/sale/order.php ontbrak in 1 regel ; en op een andere regel stond ;;

Heb nu nog geen oplossing voor error undefined op de server die op PHP 5.5.25 draait.
Ik weet overigens niet of de PHP Versie het probleem zou kunnen veroorzaken.

Gr,
Bert

Newbie

Posts

Joined
Wed Jun 19, 2013 5:39 pm

Post by Teyno » Sun Mar 20, 2016 12:38 am

Iemand hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ik ervaar hetzelfde met OC 2.2, bij het inloggen op admin dashboard de popup met error, undefined (onder elkaar). Als ik dan in instellingen de taal wil aanpassen krijg ik dezelfde melding en is de knop "opslaan" inactief dus ik kan de taal niet aanpassen.

--edit--
Het lijkt gefixt, ik heb in de admin/config.php de defines aangepast van http://domein.nl naar http://www.domein.nl

New member

Posts

Joined
Tue Dec 06, 2011 5:37 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests