Ik gebruik de extensie "deadcow SEO", maar ben ook op zoek naar eventueel een betere. Het aanbod op dit gebied is overweldigend en ik heb verder geen idee wat beter is dan "deadcow SEO".
Los daarvan de prijzen voor dit soort extensies verschillen nogal, waarbij mij niet duidelijk is waarmee ze zich onderscheiden.
Los daarvan de prijzen voor dit soort extensies verschillen nogal, waarbij mij niet duidelijk is waarmee ze zich onderscheiden.
OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).
er zijn er genoeg, maar geen enkele is goed.
ja ze creeren allemasl seo url, keywoorden en titels, maar zijn dat de juiste die je wilt hebben.
persoonlijk vindt ik dat je voor ieder item een goed doordachte seo url nodig hebt, goede keywoorden en een op het lijf van het product toegespitste titel, fie echt uitnodigd om jouw product te bekijken.
ja ze creeren allemasl seo url, keywoorden en titels, maar zijn dat de juiste die je wilt hebben.
persoonlijk vindt ik dat je voor ieder item een goed doordachte seo url nodig hebt, goede keywoorden en een op het lijf van het product toegespitste titel, fie echt uitnodigd om jouw product te bekijken.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com