Beste OC leden,
Ik heb gezien dat het mogelijk is om bij een opencart webshop in het product een keuze als extra toe te voegen zoals:
Kleur > zwart
> Met batterij 3,00€ extra
> Complete kit > +5,00€ extra
Ik ben volop bezig met een nieuwe opencart website te maken en wil graag verkopen in elektronische sigaretten en daar heb je nogal veel extra optie's nodig bij een product.
Mijn volgende vraag is ik wil graag in de footer van me webshop onderaan een aparte colum maken met veel gestelde vragen dus bijv dit Informatie | Klantenservice | Extra | Mijn account | Veel gestelde vragen | is dit handmatig te doen of is hier ergens een module voor?
Ik hoor graag!
Gr
Ik heb gezien dat het mogelijk is om bij een opencart webshop in het product een keuze als extra toe te voegen zoals:
Kleur > zwart
> Met batterij 3,00€ extra
> Complete kit > +5,00€ extra
Ik ben volop bezig met een nieuwe opencart website te maken en wil graag verkopen in elektronische sigaretten en daar heb je nogal veel extra optie's nodig bij een product.
Mijn volgende vraag is ik wil graag in de footer van me webshop onderaan een aparte colum maken met veel gestelde vragen dus bijv dit Informatie | Klantenservice | Extra | Mijn account | Veel gestelde vragen | is dit handmatig te doen of is hier ergens een module voor?
Ik hoor graag!
Gr
Update: Met de product optie's daar ben ik uitgekomen.
Echter weet ik nog niet hoe ik een extra colum moet toevoegen in de footer.
En text_follow & text_support moet verwijderen en daar voor in plaats Veelgestelde vragen kan maken.
Kan iemand mij verder helpen? www.simpelroken.nl
Echter weet ik nog niet hoe ik een extra colum moet toevoegen in de footer.
En text_follow & text_support moet verwijderen en daar voor in plaats Veelgestelde vragen kan maken.
Kan iemand mij verder helpen? www.simpelroken.nl
Kijk in bestand catalog/view/theme/theme345/template/common/footer.tpl en pas de inhoud van de
betreffende div aan.
Op deze manier kun je ook een div toevoegen (plak de code van hierboven naast een andere div) dan zul je er 7 hebben
Voor het passend te maken in bestand catalog/view/theme/theme345/stylesheet/bootstrap.css regel 1154
16.666666666666664 is nu voor 6 kolommen
14.285714 is dan voor 7 kolommen
ff kijken of er nog meer aangepast moet worden
betreffende div aan.
Code: Select all
<div class="col-sm-2">
<h3>text_follow</h3>
<ul>
<li><a href="http://facebook.com">text_fb</a></li>
<li><a href="http://twitter.com">text_twi</a></li>
<li><a href="#">text_rss</a></li>
<li><a href="http://youtube.com">text_yt</a></li>
</ul>
</div>
Voor het passend te maken in bestand catalog/view/theme/theme345/stylesheet/bootstrap.css regel 1154
Code: Select all
.col-sm-2 {
width: 16.666666666666664%;
}
}
14.285714 is dan voor 7 kolommen
ff kijken of er nog meer aangepast moet worden
Last edited by Frens on Thu May 15, 2014 1:34 am, edited 2 times in total.
Use OC -3.0.3.8 and 4.0.1.1 & default theme
Heb het geprobeert maar het zit heel moeilijke in elkaar.
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/*****/domains/******/public_html/catalog/view/theme/theme345/template/common/footer.tpl on line 47
Alles al geprobeerd maar ik krijg dit maar niet weg en het lukt maar niet om in de footer "Veelgesteld vragen" te zetten..
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/*****/domains/******/public_html/catalog/view/theme/theme345/template/common/footer.tpl on line 47
Alles al geprobeerd maar ik krijg dit maar niet weg en het lukt maar niet om in de footer "Veelgesteld vragen" te zetten..