In de cache map staat echter slechts een afbeelding genoemd en dat is -100x100.jpg in plaats van bijvoorbeeld E20000-100x100.jpg.
Als ik handmatig alles upload blijft er ook verwezen worden naar -100x100.jpg en niet naar de juiste afbeelding die bij het product hoort.
Alle rechten staan op 777 en in de config wordt verwezen naar de juiste map.
Wat zie k over het hoofd? Er staan geen errors in het logbestand.
Cache al eens leeg gemaakt?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Cache is al diverse malen geleegd.
Dit is trouwens de website.
De site is ook zo traag als wat. Ik heb al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar zodra ik de import doe van alle artikelen wordt dat ook een probleem.
Hij is idd. rete traag

Is een clean install wel snel?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
De snelheid is bij een clean install geen probleem.
Ik krijg bij een clean install wel een foutmelding:
Warning: preg_match(): Compilation failed: this version of PCRE is not compiled with PCRE_UTF8 support at offset 0 in /home/xxxxx/xxxxx/xxxxx/public_html/system/helper/utf8.php on line 155
maar die heb ik even "uitgezet" omdat ik daarvoor min host moet benaderen. En met uitgezet bedoel ik dat ik in het desbetreffende bestand de regel even achter "//" gezet heb.
Dit weer activeren maakt voor de snelheid niet uit.
Ik heb zelf het idee dat de site aan het zoeken is naar plaatjes, deze niet kan vinden en dan maar teruggrijpt op een standaard zonder de naam van het product.
zo ja hoe.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
controleer eens met ftp of je in de map image/cacha/data ook copieen van de afbeeldingen hebt staan.
Staan hier geen copieen van de plaatjes, controleer dan de rechten van de map cache en zet deze op 777 iclusief onderliggende mappen en bestanden
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
Alle mappen en submappen hebben de juiste rechten. Dat heb ik de afgelopen dagen al meermalen gecontroleerd.
Het gekke vind ik is dat het plaatje wat wel gemaakt wordt in de map image/cache/staat en de naam -100x100.jpg heeft.
Dus in de verkeerde map en met een onjuiste naam.
PM gestuurd.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests