Post by Alexjeee » Sun May 26, 2013 3:07 pm

Beste,

Ik heb een flink probleem.
Ik heb nu een hele lijst met producten, deze images worden in de map data/ opgeslagen (Volgens OC).

Nu als ik bijvoorbeeld een afbeelding aan een categorie wil toevoegen, loopt die helemaal vast. Ik kan dus niks.. Nu ben ik wel tegengekomen om de images in bepaalde mappen te zetten zodat de structuur georganiseerd is en het beter laad. Maar één ik kan de images van de producten niet in een andere map zetten, want dan werken de images niet. (CSV Import Pro). en twee hoe los ik dit probleem op, zodat ik weer via de image uploader van opencart, afbeeldingen kan toevoegen?

Hopelijk kan iemand mij ermee helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Alex

Newbie

Posts

Joined
Sun May 19, 2013 7:46 pm

Post by Alexjeee » Sat Jun 01, 2013 12:11 am

Kan iemand me a.u.b helpen?

Hij blijft maar vastlopen, als ik nu enkele producten wil toevoegen dan loopt de image uploader vast. Dus ik kan nu niks doen.

Groetjes,
Alex

Newbie

Posts

Joined
Sun May 19, 2013 7:46 pm

Post by Willem » Sat Jun 01, 2013 1:44 am

Ik wil wel eens kijken voor je. Stuur even een pm

New member

Posts

Joined
Sun Feb 05, 2012 11:11 pm

Post by victorj » Sat Jun 01, 2013 2:32 am

zorg ervoor dat in de map image de map data en alle onderliggende mappen de rechten worden ingesteld op 777
doe hetzelfde voor de map cache

bestanden worden opgeslagen in de map data, maar direct na uploaden, worden de bestanden in de diverse maten naar de map cache geschreven.
is deze niet beschrijfbaar, dan loopt het vast.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Alexjeee » Sun Jun 02, 2013 3:49 am

Beste,

daar ligt het niet aan. want alle mappen zijn goed en hebben de rechten (777. 755). Het ligt er echt aan dat de image uploader vastloopt omdat die al die mappen moet laden. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat niet gebeurd?

Groetjes,
Alex

Newbie

Posts

Joined
Sun May 19, 2013 7:46 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 96 guests