Post by NickAltena » Thu Apr 25, 2013 7:32 am

Ik ben (aan het proberen) een webshop voor een bekende op te zetten en weet wel een beetje de weg in digiland maar opencart is een nieuw programma voor mij (ik heb zelf alleen gewone joomla site's zonder shop).
Na lang zoeken welk programma ik zou gebruiken is de keuze op opencart gevallen.
Mede omdat dit door de fisieke winkel en tevens site-shop eigenaar straks onderhouden moet worden en deze daar (nog) weinig verstand van heeft....dit programma lijkt me redelijk eenvoudig en overzichtelijk genoeg voor hem.

Maar het opbouwen van de site ben ik gevraagd te doen, ik vind het leuk om zoiets te doen en leer er veel van maar ik loop tegen een aantal dingen aan waar ik niet uit kom(ondanks heel veel lezen op het forum).
Ik stel mijn vragen maar in apparte lijnen, hier mijn eerste....

Onder aan de pagina staat de functie-link/knop voor het Affiliate programma nog steeds actief ondanks dat ik het overal in het admin gedeelte op inactief heb gezet en zelfs heb ge-de-installeerd bij de afdeling "modules".
Indien men er op klikt kan men zich nog streeds aanmelden en dit is niet de bedoeling , het is geen onderdeel wat gebruikt gaat worden dus kan definitief uit beeld....maar dat schijnt niet te lukken ??
Kan iemand me wegwijs maken hoe ik dit voor elkaar krijg ?
Bij voorbaat mijn dank

Newbie

Posts

Joined
Thu Apr 25, 2013 7:01 am

Post by i2Paq » Thu Apr 25, 2013 2:32 pm

Je kunt zowel op dit forum of op de Extensie-site zoeken naar oplossingen:

Op dit Forum: Remove Affiliate.

En in de Extensions: Affiliate.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by NickAltena » Thu Apr 25, 2013 7:28 pm

Oke, bedankt voor deze aanwijzingen.
Ik zag nu dat er zelfs een VQMod voor is die ik dan ook ga proberen.
Ik had al wel gebruik gemaakt van diverse VQMod's maar was deze nog niet tegen gekomen, ik had daar eigenlijk ook niet eens aan gedacht dat daar te zoeken....dom van me , sorry....
Bedankt voor je tijd,
Nick

Newbie

Posts

Joined
Thu Apr 25, 2013 7:01 am

Post by NickAltena » Thu Apr 25, 2013 11:12 pm

YES !! Na aanpasing van de theme naam in het xml bestand en installatie is het affiliatie knopje verdwenen.
Mijn probleem is dus opgelost en ik heb dat gedaan met deze gratis VQMod extension:
http://www.opencart.com/index.php?route ... =affiliate

Newbie

Posts

Joined
Thu Apr 25, 2013 7:01 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests