Post by colution » Mon Feb 04, 2013 12:46 am

Beste Opencart gebruikers,

Ik heb een Dagaanbieding site BigDealz.nl genaamd en nu is mijn vraag of ik producten terug kan laten komen die zojuist in de actie zijn geweest.

Dus als er een product voor 1 dag in de actie is geweest dat hij dan op een gemist pagina komt zodat mensen kunnen zien welk product in de aanbieding is geweest en eventueel opnieuw kunnen aanvragen.

Als jullie mij niet helemaal begrijpen laat het mij dan weten.

Ik maak gebruik van OC 1.5.3.1

Groetjes,
Martijn

New member

Post by gwebdesign » Sat Feb 09, 2013 9:20 pm

Er is volgens mij geen standaard oplossing voor, maar het is met een beetje technische kennis wel te realiseren. Ik weet niet of je een plugin gebruikt voor de aanbieding?

Newbie

Post by seagull » Fri Feb 15, 2013 4:11 am

Daar zijn wel extensies voor. Als je zoekt op deal of the day vind je er een aantal. Deze ben ik nu zelf aan het testen en implementeren: http://www.opencart.com/index.php?route ... 0the%20day
Volgens mij zou je deze gezien jouw vraagstelling uitstekend kunnen gebruiken.
Je kunt een beta-versie aan de maker vragen.

OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).

New member

Location - Zuid Nederland

Post by colution » Sat Mar 16, 2013 6:41 am

Bedankt voor jullie tips, en sorry dat ik zo laat reageer.. Ik ga er eens achteraan ! Ik laat het nog even weten als het gelukt is!

New member