--> Versie 1.5.1.3
Het upgraden is voltooid maar nu zie ik dat de BTW niet word berekend bij de prijs in.
Voor het probleem zie: http://gadgetflits.nl
Dan zie je dat de producten rare bedragen hebben, dat is de prijs exclusief BTW (normaal).
Hoe kan ik het weer oplossen?
Groet,
Sven
Het upgraden is voltooid maar nu zie ik dat de BTW niet word berekend bij de prijs in.
Voor het probleem zie: http://gadgetflits.nl
Dan zie je dat de producten rare bedragen hebben, dat is de prijs exclusief BTW (normaal).
Hoe kan ik het weer oplossen?
Groet,
Sven
Bezig met een nieuwe Webwinkel.
De manier waarop de BTW werd toegepast is veranderd.
Verdiep je eens in die nieuwe manier en je zult snel zien hoe het werkt én geconfigureerd moet worden.
Kijk in: Admin -> Systeem -> Localisatie -> Belastingen
en
Admin -> Systeem -> Instellingen -> Jouw Winkel -> Options Tab: Belastingen
Verdiep je eens in die nieuwe manier en je zult snel zien hoe het werkt én geconfigureerd moet worden.
Kijk in: Admin -> Systeem -> Localisatie -> Belastingen
en
Admin -> Systeem -> Instellingen -> Jouw Winkel -> Options Tab: Belastingen
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Ook een btw probleem.
Ik lees dat veel mensen problemen hebben met de btw, nu is opencart helemaal nieuw voor mij en heb ik ook een btw probleem. Jullie hebben het over upgraden verhelp dat mijn probleem ook? Ik wil eigelijk helemaal geen btw melding bij mijn producten, alleen bij het totaal, kan dat ook. Ik heb nu bij btw het eerder aangemaakte 19 procent weggehaald omdat er verkeerde bedragen kwamen te staan . Nu vul ik de verkoopprijs in inplaats van de kale prijzen dit klopt nu wel.Alleen moet ik nu alle prijzen aanpassen grrr. Dus alle tips zijn welkom voordat ik van alls probeer wat helemaal niet de bedoeling is.
Ik lees dat veel mensen problemen hebben met de btw, nu is opencart helemaal nieuw voor mij en heb ik ook een btw probleem. Jullie hebben het over upgraden verhelp dat mijn probleem ook? Ik wil eigelijk helemaal geen btw melding bij mijn producten, alleen bij het totaal, kan dat ook. Ik heb nu bij btw het eerder aangemaakte 19 procent weggehaald omdat er verkeerde bedragen kwamen te staan . Nu vul ik de verkoopprijs in inplaats van de kale prijzen dit klopt nu wel.Alleen moet ik nu alle prijzen aanpassen grrr. Dus alle tips zijn welkom voordat ik van alls probeer wat helemaal niet de bedoeling is.
[How to] 1.5.1.3 BTW configuratie
Zorg gewoon dat je BTW setup klopt, dit is van belang anders heb je straks een probleem met de Belastingdienst!
Als je shop goed werkt haal je gewoon de BTW weergave in je template weg.
Zorg gewoon dat je BTW setup klopt, dit is van belang anders heb je straks een probleem met de Belastingdienst!
Als je shop goed werkt haal je gewoon de BTW weergave in je template weg.
Norman in 't Veldt
Oke, bedank, daar heb je gelijk in. Ik wist niet dat dat ook kon, maar hoe doe ik dat.Ik probeer bovenstaande uit te voeren maar maar kan deze optie niet vinden (admin,systeem,instel.enz). Graag tips voor de juiste instelling want ik heb er meerdere gevonden en weet niet wat de juiste is.
PM mij je Admin gegevens en ik regel het voor je in.
Norman in 't Veldt