Post by RBaard » Tue Sep 06, 2011 7:23 am

Jullie weten dat ik pas geleden nogal tekeer ben gegaan en heb aangegeven bij met OC te stoppen omdat ik/wij teveel problemen hadden/hebben met vooral dus de IdealPlugin die we via en voor TargetPay hebben geinstalleerd.

In de afgelopen weken hebben we werkelijk een tiental (als het het dubbele niet is) betalingen gekregen zonder een bestelling eraan. We kwamen erachter door tips van de klant die niets konden terugvinden of we zagen het zelf bij een controle, wel de betaling in TargePay account, maar geen order, die kwam niet in de front te staan.

We hebben de maker diverse keren gevraagd te kijken maar hij kon er niets (meer) aan doen, het zou goed moeten werken en we dachten/vonden dat het aan de klant zou kunnen liggen dat ze dus de wizard niet goed afsloten en niet deden wat er verwacht werd.

We hebben toen NOG een keer een nieuwsbrief gestuurd naar de klanten en gevraagd om zorgvuldig ermee om te gaan.....vlak erna nog een paar betalingen, fout fout fout. Nou ik ging weer steigeren, was het nu echt zat.

Ik had al eens Sisow zien staan en heb contact opgenomen. Ons aangemeld, de plug-in geïnstalleerd, geconfigureerd en.....verdomd, alle betalingen gaan als een speer, je krijgt na een betaling een hele nette mail en wat ook zo leuk is is dat ook MisterCash en die Europese betalingen gedaan kunnen worden, gaat in 1 ruk mee!

Er zijn al weer wat betalingen gedaan en ik heb nog geen klachten gehad en het ziet er super goed uit.
Wel jammer voor Targetpay en hun maatjes van de plug-in maar ik moet toch echt verder en aan ons zelf denken, hoezeer je het ook iemand gunt.

TP draait nog op een andere deel van ons forum/site....en het gekke is, dat de API in combinatie met het script van de maker van dat forum/site wel goed draait. Enfin. heb je ook problemen met Ideal, TP, en of de combi met OC, dan raad ik je aan om het zeker eens te gaan proberen met die jongens, linky?

http://www.sisow.nl/
De plug-in kun je trouwens ook hier op het forum halen:
http://www.opencart.com/index.php?route ... h=3&page=4

New member

Post by i2Paq » Tue Sep 06, 2011 1:17 pm

Om eerlijk te zijn kijk ik ook naar Sisow.

Zodra 1.5.1.2 uit is en stabiel open ik een 2de webwinkel waarin Sisow en PayPal gebruikt gaan worden. Overschrijven gooi ik er uit.

Bedankt voor je bericht :)

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by extigo » Tue Sep 06, 2011 1:20 pm

Dat Sisow ziet er inderdaad interessant uit. Ik gebruik nu Mollie, maar Sisow is een stuk voordeliger. Ik ga daar maar eens mee experimenteren. Bedankt RBaard!

Op al uw computervragen een antwoord -- Extigo Computers
http://www.extigo.nl

Using OC 1.4.9.4

Active Member

Post by RBaard » Wed Sep 07, 2011 10:26 pm

Vandaag de 3e dag met de plugin van Sisow en het is een verademing, elke betaling gaat goed en als het niet goed gaat dan krijg ik duidelijk te lezen wat er gebeurd is. Jammer voor Targetpay, super voor SiSow, het is een absolute aanrader om met die jongens te gaan babbelen (of gewoon te registeren en de plugin te zetten).

New member

Post by Sisow » Wed Nov 23, 2011 5:34 pm

Altijd leuk om te horen dat jullie tevreden zijn over ons.

Newbie

Post by Teyno » Tue Dec 06, 2011 7:17 pm

Ik gebruik Sisow ook al enkele maanden en ook zeer tevreden... als een bedrijf het goed doet mag dat ook wel eens gezegd worden ipv alleen negatieve publiciteit :)

New member