Post by i2Paq » Mon May 27, 2013 9:32 pm

lisalisa wrote: Je hebt gelijk, dit kost meer energie dan een schone install!

Maar kun je dan zeggen, welke files ik wel en niet precies moet uploaden?
NIET uploaden: admin\config.php en \admin\index.php en \index.php en \config.php!!

Doordat je de bovenstaande files NIET vervangt blijft je vQmod gewoon draaien.

De map vqmod dus gewoon laten staan.
lisalisa wrote: Ook heb ik aanpassingen gedaan in mijn sql(dacht dat het iets met geo zone en belasting decimaal achter de komma te maken had. Had betrekking op een VQmod)
Dit eerst even uitzoeken en weten welke vQmod het is, die moet je misschien als 1 van de eerste weer terug zetten.
lisalisa wrote: En bedoel je dat ik dus ook alle vqmods moet verwijderen, dus ook vqmods manager en niet alleen daar hoef te uninstallen?
Nee, alleen de vQmod.xml bestanden van additionele vQmods weghalen (vQmod zelf en de vQmod-Manager mogen van mij blijven).

MAAK WEL EERST EEN BACKUP VAN JE DB + FILES!

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by lisalisa » Tue May 28, 2013 5:55 am

i2Paq wrote:
NIET uploaden: admin\config.php en \admin\index.php en \index.php en \config.php!!

Doordat je de bovenstaande files NIET vervangt blijft je vQmod gewoon draaien.
De map vqmod dus gewoon laten staan.

Nee, alleen de vQmod.xml bestanden van additionele vQmods weghalen (vQmod zelf en de vQmod-Manager mogen van mij blijven).

MAAK WEL EERST EEN BACKUP VAN JE DB + FILES!
Ok, na veel werk heb ik toch alles kunnen doen. Ben trouwens wel al mijn modules kwijt. Maar goed die installeer ik later wel 1 voor 1.

Ik heb langzamerhand de stylesheet, database, images weer de oude gemaakt en de Ned. taalpakket geïnstalleerd want daar vroeg die naar.

Alleen mijn producten en menu pagina's doen het niet meer.
Dus kan ook niet testen of ik een product kan bestellen?

edit: Het is me gelukt om de producten en menu pagina's nu ook te zien. Ik heb de ''text'' achter htacces weggehaald.
Maar bij het afrekenen krijg ik nu nog steeds dezelfde fout melding.

New member

Post by i2Paq » Tue May 28, 2013 12:56 pm

Ik wil wel even kijken maar dan heb ik FTP en Admin toegang nodig.

Norman in 't Veldt

Global Moderator

Post by lisalisa » Wed May 29, 2013 3:56 am

i2Paq wrote:Ik wil wel even kijken maar dan heb ik FTP en Admin toegang nodig.
Dat kan, maar Ik ben erachter gekomen dat het met mijn database te maken heeft.Want toen ik mijn 5 maanden oude sql bestand had geïmporteerd kon ik wel afrekenen.

Op dit moment geeft die dit nog aan bij het afrekenen:
Notice: Undefined index: company_id_display in /home/a7809481/public_html/catalog/controller/checkout/payment_address.php on line 42Notice: Undefined index: company_id_required in /home/a7809481/public_html/catalog/controller/checkout/payment_address.php on line 48Notice: Undefined index: tax_id_display in /home/a7809481/public_html/catalog/controller/checkout/payment_address.php on line 54Notice: Undefined index: tax_id_required in /home/a7809481/public_html/catalog/controller/checkout/payment_address.php on line 60

Volgens mij heb ik hiermee per ongeluk een keer iets mee geprobeerd, maar dacht dat het verder geen consequenties had. Is er een mogelijkheid om dit te resetten?
Weet niet hoe ik dit weer terug kan zetten. Ik heb een foto toegevoegd van mijn phpmyadmin, waar het denk ik om gaat!
phphmyadmin.png

phphmyadmin.png (144.83 KiB) Viewed 1441 times

New member

Post by lisalisa » Fri May 31, 2013 6:52 am

Iemand die mij kan helpen?

New member

Post by i2Paq » Fri May 31, 2013 12:56 pm

lisalisa wrote:Volgens mij heb ik hiermee per ongeluk een keer iets mee geprobeerd
Wat?

Norman in 't Veldt

Global Moderator

Post by lisalisa » Fri May 31, 2013 10:40 pm

i2Paq wrote:
lisalisa wrote:Volgens mij heb ik hiermee per ongeluk een keer iets mee geprobeerd
Wat?
Precies weet ik niet meer! Dacht me te herinneren dat ik bij adress wat had geklooid. Heb de database nu vergeleken met mijn andere opencart winkels en zie dat bij alle andere databases dit op nul staat (bij primary) terwijl het hier op twee staat. zie foto bij cardinality.
Cardinality.png

Cardinality.png (7.58 KiB) Viewed 1407 times

Wat ik wel weet, wat ik bewust heb veranderd was de geo zones. Die heb ik aangepast op de code van Nederland.
Verder heb ik ook nog bij Product > Price > de waardes veranderd van 15,4 naar 15,2. Dit i.v.m met deze vqmod:
http://www.opencart.com/index.php?route ... load_id=28

Als ik mijn oude sql bestand importeer, ben ik van het probleem af, maar dan moet ik de hele website opnieuw maken. Als ik weet van welke file de error vandaan komt, dan importeer ik alleen die file nieuw in mijn database.
Please help

New member

Post by i2Paq » Sat Jun 01, 2013 3:37 am

Je kunt toch alleen die tabel importeren?

Norman in 't Veldt

Global Moderator

Post by lisalisa » Sat Jun 01, 2013 7:26 am

Heb ik gedaan, maar geen effect.
Het is namelijk niet de juiste, of misschien is het een combinatie van twee tabellen.

Misschien zou het mogelijk zijn om aan de hand van de hier beneden genoemde error, te kunnen benoemen welke mogelijke tabellen een verband zouden kunnen hebben met elkaar.
Dan vervang ik die allemaal.

Undefined index: company_id_display catalog/controller/checkout/payment_address.php
Undefined index: company_id_required catalog/controller/checkout/payment_address.php
Undefined index: tax_id_display catalog/controller/checkout/payment_address.php
Undefined index: tax_id_required catalog/controller/checkout/payment_address.php

New member

Post by lisalisa » Thu Jun 06, 2013 8:33 am

Ok dan allemaal, ik wil iedereen bedanken die bijgedragen heeft aan dit forum, met speciale dank aan i2Paq.
Want het is me namelijk gelukt!

Ik heb in de SQL database bij tabel customer_group, waar bij records een 4 stond alles weggehaald.
En ik heb bij tabel customer_ip, waar een 2 stond ook alles weggehaald.

Nou doet die het weer.

Kan iemand bevestigen of ik iets heb weggehaald, wat op ten duur voor problemen kan zorgen. Of bevestigen dat het verder geen kwaad kan, wat ik heb gedaan.

Ik zou het erg waarderen. Alvast bedankt! :)

New member

Post by i2Paq » Thu Jun 06, 2013 5:17 pm

Als je het vergelijkt met een schone install, wat zijn dan de verschillen in die tabel?

Norman in 't Veldt

Global Moderator