Post by gwbonline » Wed Mar 06, 2013 3:27 pm

Ik heb de iDeal-module van Mollie.nl geïnstalleerd en dat werkt op zich goed. Na de betaling worden klanten naar een statuspagina geleid, waarop staat dat de betaling is gelukt of mislukt. Waar binnen het systeem of op ftp kan ik die vinden? De inhoud is namelijk nogal beperkt en dat wil ik graag aanpassen.

Het bestand waarvan ik denk dat dat het is, is mollie_ideal_return.tpl

...maar hierin vind ik niet de tekst zoals die weergegeven wordt als een betaling is gelukt. Staat die nog ergens anders ingesteld?

New member

Post by burley » Wed Mar 06, 2013 6:50 pm

Die statuspagina, is dat niet een pagina van Mollie zelf?

Active Member

Post by gwbonline » Wed Mar 06, 2013 8:19 pm

Nee, want het heeft wel gewoon het uiterlijk van OpenCart. Als het systeem merkt dat dfe betaling succesvol is of juist niet, krijgt de klant een pagina te zien met de juiste melding. Volgens mij is dat eerder genoemde pagina, maar dat weet ik niet zeker...

New member

Post by lowlands » Thu Mar 07, 2013 7:48 am

Ik denk dat je via het catalog->language->dutch->payment->mollie_ideal.php file wel de nodige info kunt toevoegen. Plak er wat zinnen tussen en maak gebruik van de gewone html tags om op een nieuwe regel te beginnen <br> of een witregel in te voegen <br><br> en de tekst verder wat op te leuken met <b> en <i>.

Succes!

My OC-shop: http://www.Soldeerpunt.nl

Active Member

Post by burley » Fri Mar 08, 2013 3:34 am

ooh sorry, had je post verkeer gelezen. Maar wat lowlands zegt klopt inderdaad.

Opencart werkt met een systeem waarbij taal, template/view en control bestanden gescheiden zijn. Het heeft een bepaalde naam, en je zou eht eigenlijk even na moeten lezen. Want dat maakt het editen wel heel veel makkelijker.

zie onderstaande link;

http://opencart-help.com/general/18-how ... tured.html

Active Member

Post by dansk » Sat Mar 09, 2013 4:17 am

"Drop carts, not bombs"

Newbie