Post by KenHas » Thu Dec 01, 2011 4:20 am

Heb vandaag gemerkt dat ik geen opties meer kan toevoegen aan produkten.

Mijn produkten zijn al een tijdje toegevoegd, met de nodige opties. Alles werkte zowel lokaal op linux server als bij provider.

Ben dan beginnen dingetjes toevoegen, zoals andere template, paar plugins. Alles werkt zoals het hoort. Aan de produkten verandert er sedert het begin niets meer. Nu opeens moet ik een optie toevoegen aan een paar produkten. Ik doe zoals vroeger: produkt bewerken, opties, en dan in het kaderke de eerste letters van de optie typen. Maar waar vroeger een jquery box (of zoiets) tevoorschijn kwam, komt nu niets meer. Zo kan ik dus geen opties toevoegen.

Maar voor ik mij herinner, was er geen enkele plugin die iets overschreef of veranderde aan het admin gedeelte van de site. Ook een template verandering, had geen gevolgen voor bestanden in de admin folder.

Weet er iemand welk bestand er verantwoordelijk is voor het stuk "opties" bij het wijzigen/toevoegen van een nieuw product. Hoewel ik me niet herinner in het admin gedeelte iets veranderd te hebben, kan ik misschien het origineel bestand weer terugzetten of zo

De gebruikte versie is 1.5.1.3

Wat ik het laatste geprobeerd heb: de complete admin folder verwijderd (behalve config.php) en weer nieuw uit het nieuw gedownloade installatiepakket gekopieerd. Resultaat blijft hetzelfde.

Newbie

Post by blackduck87 » Sat May 05, 2012 5:56 am

Ik heb hetzelfde probleem, kan wel opties aanmaken, maar deze bij producten niet toevoegen.
Hoe heeft u het probleem opgelost?
mijn versie is 1.5.2.1

Newbie

Post by dbraakman » Fri May 11, 2012 2:30 pm

Ik heb het zelfde probleem met versie 1.5.2.1 helaas ook nog geen oplossing gevonden.

kan de naam van de optie invoeren maar zovlug ik op de + ernaast druk om hem toe te voegen gebeurt er niks.

Heeft er ondertussen iemand al tips.

Newbie

Post by dbraakman » Fri May 11, 2012 3:06 pm

dbraakman wrote:Ik heb het zelfde probleem met versie 1.5.2.1 helaas ook nog geen oplossing gevonden.

kan de naam van de optie invoeren maar zovlug ik op de + ernaast druk om hem toe te voegen gebeurt er niks.

Heeft er ondertussen iemand al tips.
Het is al gelukt was op de verkeerde mannier bezig.

Ik moest eerst de opties aanmaken onder catalogus en die optie naam kon ik na het aanmaken onder product opties invoeren.

Newbie